A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal felhívja minden gazdálkodó figyelmét az ügyfél-nyilvántartási rendszerbe bejelentett adatok pontosítására, amelyek a 2010-es agrártámogatások zökkenőmentes kifizetéséhez elengedhetetlenek. A termelőknek az adategyeztetés során kiemelten fontos tisztázni, hogy rendelkeznek saját névre szóló bankszámlaszámmal, annak tulajdonosaként vagy társtulajdonosaként.
Amennyiben a Hivatal nyilvántartásában szereplő adatok hibásak, illetve, ha egy ügyfél nem rendelkezik saját névre szóló bankszámlával, akkor az információk pótlására és tisztázására a Hivatal adategyeztető levelet juttat el a falugazdászon keresztül az ügyfelek részére. A levélhez csatolt G002 adategyeztető nyomtatványon kell megadni a saját névre szóló fizetési számlaszámot, valamint olyan banki kivonatot vagy egyéb banki igazolást, mely igazolja az esetleges társtulajdonosi státuszt is. Az átvételt követően a dokumentumot kitöltve postai úton vagy személyesen 8 munkanapon belül kell benyújtani a területileg illetékes MVH kirendeltségre. A határidő lejárta után a Hivatal a nyilvántartásában szereplő bankszámlaszámot törli.
Amennyiben az ügyfél nem kíván saját névre szóló bankszámlát megadni, akkor az alábbiak közül választhat:
· A mellékelt G002 nyomtatványon bejelölheti a "támogatást nem igénylő, pénzügyi kapcsolat nélkül" opciót; ebben az esetben a nyilvántartásban lévő számlaszáma megszűnik.
· Amennyiben nincs a Hivatallal szemben fennálló tartozása, kérheti törlését az ügyfél-nyilvántartási rendszerből.