Tizedik alkalommal indul útjára a Coop Rally. A minőségi magyar élelmiszergyártást népszerűsítő program célja a kezdetek óta nem változott - jelentette ki Csepeli Lajos, a CO-OP Hungary Zrt. igazgatóságának elnöke. Úgy látja azonban, hogy míg az első öt-hat évben még fel kellett hívni a fogyasztók figyelmét a hazai termékek fogyasztásának fontosságára, ma már az elsőrendű cél az, hogy az elért eredményt tartani tudják.
Tóth Géza, a CO-OP Hungary Zrt. vezérigazgatója szerint a vállalat a hazai kiskereskedelemben érzékelhető komoly versenyben is megőrizte a korábbi, harmadik helyét, és 12,5 százalékról 12,6 százalékra növelte részesedését. Az üzletlánc Magyarország 1 650 településén van jelen és 32 ezer embernek ad munkát.
A CO-OP Hungary Zrt. tavaly -részben a dohány-kiskereskedelemben való aktív részvétel miatt - 2014-ben növelte az árbevételét, az egy évvel korábbi 550 milliárd forintról forintról 560 milliárd forintra. A közel háromezer boltot ellátó üzletlánc árbevétele viszont enyhén csökkent.
A versenyképesség erősítése érdekében az idén 20 éves COOP folytatja az elmúlt évtizedben elkezdett fejlesztéseit - tette hozzá Tóth Géza. Ezek között az 1 416 bolt és 223 dohányboltot összekötő informatikai rendszer megújítását, a mára már közel ezer árucikkből álló saját márkás portfólió erősítését, a csaknem egymillió felhasználóval rendelkező törzsvásárlói program szolgáltatásainak kiterjesztését, illetve az egységes arculat kialakítását említette.
A jubileumi Coop Rally Kelet-Magyarország nyolc helyszínére látogat el közel nyolcvan résztvevő csapattal. A rallyn az agrárszektor.hu-Portfolio és a Pénzcentrum csapata is indul, a következő napokban pedig a helyszínről követjük a verseny állását.