Mint azt az interjúban kifejtette, a hadseregek nem mindig direktben vesznek élelmiszert, hanem beszerző cégeken keresztül bonyolítják az ügyleteket, és általában olyan sajtot vesznek, ami sokáig eláll hűtés nélkül, fémdobozban, mint a konzervek. Ebből a mai napig több száz tonnát gyártunk havonta. Irakban például sokat adunk el belőle: ott napközben 50-55 fok van, sokszor nincs áram, ezért nehéz megoldani a hűtést.
- fűzte hozzá Riad Naboulsi.
Ezért nyitnunk kell új térségek felé, exportálunk Ausztráliába, Új-Zélandra, az USA-ba, de Ázsia több országában is próbálkozunk: most nyitunk piacot Kínában, Koreában, a japánokkal is tárgyalásban vagyunk. Vagy például az összes balkáni országba exportálunk. Európában Anglia, Németország jelenti a nagy piacainkat.
Ha kíváncsi vagy arra is, hogyan jutott fel a csúcsra és mit tervez a jövőben a libanoni származású, legnagyobb magyar sajtgyáros, olvasd el a vele készült Portfolio Impakt interjút itt: "Sebészből lett sajtmágnás: a Hajdúságból hódítja meg a világpiacot"
Címlapkép: Stiller Ákos/Portfolio