30 ezer eurót nyert az a csapat, amelyik a legjobban irányított egy virtuális gazdaságot

agrarszektor.hu2020. szeptember 23. 16:55

A Corteva Agriscience örömmel jelentette be, hogy hétvégén a Trelleborg csapat nyerte meg Erlangenben a Farming Simulator Liga döntőjét. A bajnokságon a Trelleborg csapat egy izgalmas meccs során győzte le a Grimme csapatot, és ezzel elnyerte a 30.000 eurós díjat, tudhattuk meg a vállalat közleményéből.

A hétvégén Erlangenben megrendezett Farming Simulator bajnokságon a Trelleborg csapat győzött és ezzel elnyerte a 30.000 eurós díjat, miután egy izgalmas meccs során legyőzte a Grimme csapatot. A Corteva Agriscience a Giants Software által fejlesztett mezőgazdasági témájú videójáték fő szponzora. A játék, amely egy gazdaság tényleges működését és gazdasági vonatkozásait szimulálja, virtuális farmerek milliót vonzza.

A Liga tavalyi indulása óta Európa-szerte 12 online és offline e-sport bajnokságot rendeztek. A játékok során a résztvevők megvásárolhatták a Corteva Pioneer márkájú vetőmagjait és növényvédő szereit, amelyeket aztán a virtuális gazdaságokban használhattak.

Monica Sorribas, a Corteva Agriscience európai marketing vezetője gratulált a Trelleborg csapatnak a jól megérdemelt győzelemhez. A szakember elmondta, hogy a cég a való életben és a játékban egyaránt arra törekszik, hogy felkeltse az érdeklődést és a lelkesedést a következő generációs gazdálkodás iránt. A gazdálkodást kedvelő játékosoktól a játékokat kedvelő, jövőbeni gazdálkodókig a Farming Simulator bajnokság kiváló alkalom volt arra, hogy találkozhassanak a fiatalabb generációval.

Termékeink a játékban való elhelyezése lehetővé tette számunkra, hogy megismertethessük a játékosokkal a fejlett gazdálkodás alapelveit és a különféle technikákat, a talaj előkészítésétől és a vetőmag kiválasztásától kezdve a növényvédelmen és a növények termesztésén át egészen termékeik piacra juttatásáig

- mondta Monica Sorribas.

A Corteva 2030-ig szóló Fenntarthatósági Stratégiája négy kulcsfontosságú téma köré építve 14 célt fogalmaz meg, amelyeket az elkövetkező 10 év során kell megvalósítani. A stratégia négy alappillére:

  • a mezőgazdasági termelők javát szolgáló célok;
  • a termőföld javát szolgáló célok;
  • a közösségek javát szolgáló célok, ideértve a fiatal generáció melletti elkötelezettséget; 
  • valamint a vállalat működésére vonatkozó célok.

Monica Sorribas hozzátette, hogy a Farming Simulatorral létrejött partneri együttműködés egyike a Corteva Agriscience számos olyan kezdeményezésének, amelyet azért vállaltak, hogy a fiatalokat bevonják a fenntarthatóságról alkotott jövőképük megvalósításába, ezzel is javítva a jelen és a jövő generációinak életminőségét. A Farming Simulator videójátékról és az eSports versenyről az FSL weboldalon található további információ.

(A cikkben felhasznált képek a Corteva Agriscience tulajdonát képzik.)

Címkék:
stratégia, verseny, gazdálkodás, fenntarthatóság, számítógép, corteva-agriscience, bajnokság, corteva, döntő,