A fővárosi székhelyű, pécsi telephelyekkel rendelkező, 95 embert foglalkoztató, magyar tulajdonban lévő vállalkozás önállóan értékesíthető késztermékét elsősorban húsipari cégek számára kínálja majd. A hús- és tejipari vállalatok számára fűszerkeverékek, adalékanyagok, aromák, fehérjék és fehérjekeverékek, pácok előállítását végző cég kommünikéje szerint az új aroma létrehozása során a hagyományos füstöléshez képest egészségesebb, folyékony füstből intenzívebb ízt biztosító, por alapú füstöt állítanak elő költséghatékonyabb gyártással. Az 1991-től működő vállalkozás az MTI érdeklődésére közölte: az M Profood Zrt. Magyarországon piacvezető az élelmiszeripari adalékok és fűszerkeverékek területén, a kedvezőtlen világgazdasági folyamatok hatására pedig azt a célt tűzte ki, hogy piaci pozícióját megőrizze, stabil likviditását idegentőke-növekedés nélkül biztosítsa.
Jön az agrárium csúcseseménye, az Agrárszektor Konferencia!
December 9-10-én rendezi meg a Portfolio Csoport az Agrárszektor Konferenciát, amely ma a hazai agrárium csúcseseményének számít. A kétnapos rendezvény napirendre tűzi azokat a legaktuálisabb és legforróbb témákat, amelyek döntően befolyásolják az agrárgazdasági szereplők üzleti-gazdálkodási tevékenységének eredményességét. A konferencia egyedülálló módon nyújt átfogó információkat az agrárgazdaság helyzetéről, és ad prognózisokat a támogatási, a finanszírozási, a piaci és az üzleti lehetőségekről, emellett napirendre veszi a legfontosabb szabályozási változásokat is. A résztvevőknek lehetőségük nyílik networkingre és kapcsolatépítésre is, és az esemény színvonalát rangos szakmai díjátadó is emeli. Ne hagyja ki az év egyik legfontosabb agráreseményét, jöjjön el a Portfolio Agrárszektor Konferenciára december 9-10-én.Ennek érdekében, írták, a meglévő technológiát, illetve az ezt kiszolgáló termelési feltételeket folyamatosan fejlesztették, 2022-től pedig teljesen új technológiák és saját k+f tevékenység keretében fejlesztett termékek bevezetését tervezik. A 40-45 százalékban exportra termelő M Profood Zrt. a vállalat tájékoztatása szerint 2020-ban 6,74 milliárd forintos nettó árbevétel mellett 516 millió forintos adózott eredményt ért el, míg egy évvel korábban 6,18 milliárd forintos bevétel mellett 621 milliós nyereségre tett szert.