Furrier pótkocsik, megoldások hazai forrásból (x)

PR2023. április 27. 09:35

Analizáljuk traktorunk motorteljesítményét, nézzük a különféle egyéb fizikális paramétereit, vizslatjuk kombájnunk vágóasztal-szélességét, áteresztőképességét, de relatív kevés szó esik a szállítási feladatokról. Pedig a megfelelő logisztikai kapacitás az egyik legfontosabb része egy hatékonyan működő, jól szervezett mezőgazdasági üzemnek.

A KITE Zrt. mindig technológiai rendszerekben gondolkozik, mely előrelátás gyümölcse az a logisztikai termékkínálat, amelyben minden üzemméret megtalálja a számára legjobb megoldást. 2021-ben talált egymásra a hazai gyártó szakértelme, rugalmassága, hozzáértése, és a KITE Zrt. rendszerszemlélete, tenni akarása.

De mi a FURRIER sikerének receptje? Végy egy klasszikust, és bújtasd új köntösbe. Az egykoron gyártott HW-8011 keletnémet pótkocsi mindig is a megbízhatóságot, a strapabírást fémjelezte. Beszállítónk azonosult ezekkel az alapokkal, majd tervezőasztalhoz ült, a KITE-s csapat pedig gondozásba vette a termék sorsát, így szélesebb vevőkörhöz jut el a FURRIER, amely nevet két éve ismeri és elismeri a hazai piac.

Nézzük, mi jellemzi ezt a kiváló ár/érték arányú forgózsámolyos terméket!

A vontatmány lelke az alváz, mint a fő teherviselő elem. A FURRIER létrarendszerű alvázzal rendelkezik, hisz ez a megoldás rendkívül jól bírja a csavarodó igénybevételt, ami nemcsak a terhelhetőség szempontjából jelent előnyt, hanem a stabiltásban is. A kocsi alacsony súlypontjának köszönhetően könnyen vontatható. A kiváló minőség garanciája a profi beszállítói vonal: BPW tengelyek és vonórúd, JOST forgózsámoly, német parabolarugós lengéscsillapítás, WABCO légfékrendszer. Az alváz anyaga nagy szilárdságú acél, megfelelő erősítésekkel ellátva. Az alapfelszereltség része az aláfutásgátló, a hátsó tengely sárvédője, a LED-világítás, a pótkeréktartó, valamint a második pótkocsivontatás kiépítése automata vonófejjel.

A pótkocsi platója szintén erősített nagy szilárdságú acél, csakúgy, mint az oldalfalak is. A „B” típusú kocsi jobbra és balra, míg a „C” kivitel mindhárom irányba képes billenteni. Az oldalfalak többféleképpen nyílnak, az alsó oldal például egyaránt nyitható alulról és felülről is. Az oldalfalak stabilitását 2 db drótköteles derékösszekötő szavatolja, amelyeket nyitáskor nem kell kioldani. Az alapfelszereltség ezen a fronton is gazdag, magleeresztő nyílások, levehető magasító, ponyvatartó, ponyva, fellépőpódium egyaránt benne van az alapárban.
A vontatmány bruttó tömege 18 tonna lehet, mindez 20 m3 raktérfogat mellett.

A FURRIER B18 forgózsámolyos pótkocsi műszaki adatai

Műszaki adatok  
Teljes hossz 7730 mm
Belső hossz 5450 mm
Vonórúd hossza 2200 mm
Belső magasság 1500 mm
Tengelytáv 3800 mm
Platómagasság 1280 mm
Nyomtáv 1900 mm
Külső szélesség 2540 mm
Belső szélesség 2370 mm
Abroncsok 385/65R22,5
Nettó tömeg 4100 kg
Műszakilag megengedett terhelhetőség 13 900 kg
Bruttó tömeg 18 000 kg
Tengelyek száma 2 db
Térfogat 20 m3

A felépítmény megvásárolható önmagában is azok számára, akik stabil HW-8011 alvázzal rendelkeznek, amelynek műszaki alapjai makulátlanok.

Egy speciális opció a folyadékszállítást könnyíti meg felhasználóinknak, egy 8,1 m3-es UV-stabil polietilén tartály formájában. Ennek segítségével akár NITROSOL is szállítható, hisz anyagából adódóan korrózióálló, jelentősen megkönnyítve a tápanyagellátási feladatokat.

Milyen meglepetéseket tartogatunk még partnereink számára? A kiváló árat most egy beszámítási akcióval fűszerezzük. Ha a használt pótkocsija minimum 11 tonna (kivétel ez alól a HW6011 és MBP 6.5), alvázszámmal és érvényes közúti okmányokkal rendelkezik, akkor érdemes kihasználni ezt a lehetőséget, hiszen egy új pótkocsiba akár több használt pótkocsi is beszámolható.

Ha szállító járműveik megértek a cserére, felújításra, keressék a KITE Zrt. logisztikai és munkagép-értékesítőit, akik garantáltan a legjobb megoldáshoz vezetik Önöket!

Stabilitás+FURRIER=KITE…

Pataki Sándor, kereskedelmet támogató mérnök

(x)

Címkék:
pótkocsi, kite zrt,