agrarszektor.hu • 2023. december 21. 13:33
2024-ben minden cégnek arra kell fókuszálnia, hogy egy brandet, egy terméket kiemeljen, és ahhoz egy arcot adjon, mert már nem elég csak egy logóval megmutatniuk magukat - mondta Umenhoffer Péter, a Bio-Nat Kft. cégvezetője. A szakember szerint a következő évben mindenkinek el kell döntenie, hogy mire fókuszáljon, a vállalkozásoknak pedig azokkal a termékekre kell hangsúlyt fektetniük, amelyeket értékesíteni szeretnének.
Umenhoffer Péter szerint kommunikációs szempontból nincs és nem is lesz nagy különbség a 2023-as és a 2024-es év között, csak az értékesítési volumenek terén lesznek eltérések. A következő évben az embereknek azt kell kitalálnia és meglátnia, hogy mire fókuszáljanak - mondta el a szakember a Portfolio Agrárszektor 2023 Konferencián, hozzátéve, hogy ha a jövő évben lesz is áremelés, azt nagyon nehezen fogja elvinni a piac. Umenhoffer Péter szerint a vállalkozásoknak azokra a termékekre kell ráfeküdniük, amelyeket értékesíteni szeretnének. A vállalkozás jövő évi terveit illetően a cégvezető elmondta, hogy egy teljesen új arculattal és csapattal szeretnének megjelenni a piacon, de további termékfejlesztéseket is terveznek, ugyanakkor azt is elismerte, hogy a 2024-es év nehéz lesz, ezért várhatóan a vállalkozás elindulása során is lesznek kihívások. Umenhoffer Péter a konferenciával kapcsolatban elmondta, hogy ez az a rendezvény, ahol az agrárium színe java, termelők, értékesítők, politikában jártas személyek és kamarai szakemberek mind-mind megjelennek.
Címlapkép forrása: Agrárszektor