2024. július 18. csütörtök Frigyes

Sertéshúsos kampányt indít az AMC

Agro Napló
A Minőségi Magyar Sertéshús védjegy instore és pr-kampányáért lesz felelős az a cég, amelyik megnyeri az AMC most meghirdetett tenderét. A pályázóknak nincs sok idejük: november 16-a a jelentkezési határidő.

 

A Minőségi Magyar Sertéshús instore és pr-kampányának tervezésére és kivitelezésére keres partnert az Agrármarketing Centrum (AMC). A pályázóknak rendelkezniük kell három, egyenként legalább nettó 20 millió forint ellenértékű teljesített marketingkommunikációs tervezéssel és kivitelezéssel kapcsolatos referenciával. Továbbá a jelölteknek alkalmazniuk kell egy médiatervezőt, egy accountot és egy kreatív szakembert.



A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, a három leghangsúlyosabb szempont az alkalmazott instore eszközök típusainak száma, az összes alkalmazandó instore eszköz abszolút száma és az instore akció szakmai kidolgozottsága.



Az AMC gyorsított, meghívásos eljáráson keres ügynökséget és azért választották a tendernek ezt a formáját, mert a most meghirdetett feladatokat december 14-én el kell kezdeni, vagyis a jelentkezésre sincs sok idő: az ajánlattétel határideje november 16-a. Az ajánlattételi felhívást november 18-án küldik el a kiválasztott jelentkezők részére.



A 2010. január 31-ig tartó kampány feladataira nettó 30 millió forintos keretösszeget szán az AMC.

Forrás: http://www.gazdakor.szie.hu/hirek/serteshusos_kampanyt_indit_az_amc

Címlapkép: Getty Images
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?
AgroNapló  |  2024. július 18. 13:32