A Minőségi Magyar Sertéshús instore és pr-kampányának tervezésére és kivitelezésére keres partnert az Agrármarketing Centrum (AMC). A pályázóknak rendelkezniük kell három, egyenként legalább nettó 20 millió forint ellenértékű teljesített marketingkommunikációs tervezéssel és kivitelezéssel kapcsolatos referenciával. Továbbá a jelölteknek alkalmazniuk kell egy médiatervezőt, egy accountot és egy kreatív szakembert.
A tenderen az összességében legelőnyösebb ajánlat nyer, a három leghangsúlyosabb szempont az alkalmazott instore eszközök típusainak száma, az összes alkalmazandó instore eszköz abszolút száma és az instore akció szakmai kidolgozottsága.
Az AMC gyorsított, meghívásos eljáráson keres ügynökséget és azért választották a tendernek ezt a formáját, mert a most meghirdetett feladatokat december 14-én el kell kezdeni, vagyis a jelentkezésre sincs sok idő: az ajánlattétel határideje november 16-a. Az ajánlattételi felhívást november 18-án küldik el a kiválasztott jelentkezők részére.
A 2010. január 31-ig tartó kampány feladataira nettó 30 millió forintos keretösszeget szán az AMC.
Forrás: http://www.gazdakor.szie.hu/hirek/serteshusos_kampanyt_indit_az_amc