Az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások 2018. szeptember 25.-én 20:00-24:00 óra között karbantartás miatt nem lesznek elérhetőek - olvasható a MÁK honlapján.
További változás, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény előírásai szerinti elektronikus ügyintézési szolgáltatások újabb lépcsőfokának bevezetése azzal jár majd, hogy a korábbiakban megszokottól eltérő módon lehet majd igénybe venni a Magyar Államkincstár elektronikus szolgáltatásait. A jövőben már csak a Központi Azonosítási Ügynök alkalmazás használatával lehet majd bejelentkezni az elektronikus ügyintézési felületekre.
Emellett MePAR adatbeépítés miatt az MVH elektronikus felületei (Egységes Kérelem, MKR) 2018. szeptember 17. és 30. csak korlátozottan érhetők el.
A Kincstár tájékoztatása szerint a 2018. évi egységes kérelmek feldolgozása során, a Mezőgazdasági Parcella Azonosító Rendszer legfrissebb adatainak beépítési folyamatában, a kérelmekben megadott egyes táblák az eredetileg megjelölt fizikai blokkhoz képest új blokkba kerülnek áthelyezésre, továbbá egyes esetekben a kérelemben megadott tábla több résztáblára válhat szét, melyek különböző azonosítójú blokkokban lesznek megtalálhatóak.
Az érintett táblák új blokkhoz történő rendelésének technikai folyamata várhatóan 2018. szeptember 17. és 30. között valósul meg, ezért ebben az időtartamban az Egységes Kérelem beadófelület csak korlátozottan érhető el - hívta fel a figyelmet a Magyar Államkincstár.