Január közepétől ugyanis első belépéskor egy felugró ablak jelenik meg a rendszerben. Ebben az „előszobában” a felhasználónak egy kattintással nyilatkoznia kell arról, hogy saját vagy meghatalmazó nevében, esetleg cégképviselet alapján jár-e el.
Utóbbi esetekben az is egyből megadható, hogy melyik megbízó nevében kívánja igénybe venni a Nébih elektronikus szolgáltatásait. Az ügyfél-listában történő navigációt pedig a korábbinál részletesebb, átláthatóbb szűrési és rendezési lehetőségek támogatják a jövőben.
A meghatalmazó kiválasztását biztosító ablak bármikor újra megjeleníthető az ÜPR felületének jobb felső sarkában található gomb segítségével – a több vállalkozást képviselő felhasználók ennek ismétlődő előhívásával választhatják ki a soron következő ügyintézés alanyát.
A Nébih Ügyfélprofil Rendszerével kapcsolatban felmerülő további kérdés esetén a Nébih ügyfélszolgálatától lehet segítséget kérni az alábbi elérhetőségek valamelyikén: a 06-1/336-9000 vagy a 06-1/336-9024 budapesti telefonszámon, illetve a ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu e-mail címen – tartalmazza az ismertető.