A sebességváltó gyártója a ZF Német gyáregysége. A ZF váltó két típusával szerelik a traktorokat:
1. ZF 7100 105LE-ig: 4 szinkron fokozat, 3 fokozat POWERSHIFT (sebességi fokozaton belüli váltás), terepváltó, (elektromos irányváltó) POWERSHUTTLE 24 előre és 8 hátramenet
2. ZF 7200 106LE-től: 6 szinkron fokozat, 4 fokozat POWERSHIFT (sebességi fokozaton belüli váltás), (elektromos irányváltó) POWERSHUTTLE 24 előre és 24 hátramenet
A hátsó féltengelyen elhelyezett olajban futó tárcsafék lassítja a traktort. A differenciálzár kapcsolásával mind a két tengelyen zárjuk a differenciál mûvet.
A traktor elsőhídja ZF típusú meghajtást kardántengelyen keresztül kapja. A differenciálzár és az összkerék meghajtás elektrohidraulikus kapcsolású. A ZF a Mercedes teherautók és nyugati rakodógépek fő beszállítója.
A traktor hidraulika rendszere elektromos vezérlésû, ami BOSCH gyártmányú és AGROTRONIC Hd típusú. Három pont felfüggesztés emelőképessége 115LE-ig 6200 kg, 200LE-ig 9250 kg 260LE-ig 10500 kg ez az emelőképesség a John Deere traktorokénál is nagyobb.
A hidraulika rendszere 80 liter/perc teljesítményû és 200bar nyomású. A fogaskerekes szivattyúval szerelt traktorok közt a legnagyobb teljesítményû. A kormányhidraulika 40 liter/perc teljesítményû és 185bar nyomású.
A kabin tágas kialakítása nagy kényelmet biztosít kezelőjének. Zajszintje alacsony 72dB. A kezelőkarok jól áttekinthetők és könnyen kezelhetők. A mûszerfala digitális, a belső tér levegőjét nagyteljesítményû klíma hûti. Ugyanolyan kényelemben érzi magát a kezelő, mint egy Német autóban.
Tudja mi a különbség a traktor és a DEUTZ-FAHR közt? Ha nem, akkor nálunk megtudhatja.
Információ: 06 30/370 47 81, 06 1/417 34 37, 06 1/410 83 48, 06 1/212 00 75
www.traktor.hu
Címlapkép: Getty Images