Együttműködési megállapodás a Lidl Magyarország és a Tej Terméktanács között (x)

Agro Napló
Szoros együttműködésben kívánja elősegíteni a hazai tejtermelő gazdák termékeinek szélesebb körű megismertetését a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország. Céljuk, hogy a hazai és a nemzetközi piacon is ismertté és elismertté váljanak a magyar beszállítók termékei.

Tovább erősíti a Lidl Magyarország a magyar beszállítói programját, ezúttal a Tej Terméktanáccsal együttműködve a tejtermékekre helyezik a hangsúlyt.

„A magyar tejtermelők termékei rendkívül jó minőségűek. Szeretnénk, ha még nagyobb ismertségük lenne” – mondta Lukács János, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. „Ennek érdekében nagyon fontosnak tartjuk a kereskedelmi szereplőkkel való együttműködést. A Lidl-lel ráadásul nem csak itthon kapnak nagy hangsúlyt a magyar beszállítók termékei, hanem nemzetközi piacra is eljuthatnak” – tette hozzá.

A Lidl Magyarország idén márciusban jelentette be a „Lidl a magyar beszállítókért” programját, mellyel a magyar termelők előtérbe helyezését, a magyar termékek arányának növelését tűzte ki célul.

Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke elmondta, hogy a Lidl számára fontos, hogy együttműködjön releváns szakmai szervezetekkel, hiszen az ilyen - mindkét irányból pozitív - kapcsolatok közelebb viszik mind a Lidl-t, mind a Terméktanácsot céljaihoz, a magyar termelők támogatásához.

A Lidl-ben jelenleg több mint 50 féle magyar tejtermék érhető el, melyek egy része (például sajtok, kefir vagy a tejszín) rendszeres exporttermék is.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Tej Világnap volt június első napján

Tej Világnap volt június első napján

A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács tevekénységével a jövőben is hozzá kíván járulni a fogyasztók több, gyakoribb és tudatosabb tej- és tejterm...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?