A fogyasztók véleménye, online márkaismerete, bizalmuk illetve a márka kedveltsége most még meghatározóbb kritériumai voltak a Superbrands díj elbírálásának, amelyben a GfK Piackutató Intézet által végzett kutatásokat vették alapul.
Büszkék vagyunk arra, hogy idén 4. alkalommal nyertünk el egy olyan díjat, ami olyan pozitív visszajelzés brandünkről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat.
A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
Márkatörténet
1961-es alapítása óta a GARDENA néhány évtized alatt kis kertiszerszám-kereskedő cégből intelligens kertápolási termékek és rendszerek világszerte elismert gyártójává vált. Az áttörésre 1968-ban került sor, az Original GARDENA System bevezetésével. A világ több mint 80 országában jelen lévő GARDENA ma a minőségi kerti szerszámok vezető márkája Európában. 1990-ben bevezetésre kerül a csere akkurendszer, ami egy áttörő lépés volt nem csak technikai, de piaci szempontból is.
A 2007-es évtől a GARDENA a svéd Husqvarna Group tagja, a Husqvarna és a McCulloch mellett, az egyik legfontosabb márkája. A márka sikerének titka a folyamatos innováció, a következetes értékesítés és marketingpolitika folyamatos újragondolása és a piaci körülményekhez való alkalmazkodása.
Az ismertség önmagában nem elég, az elismerés sem, a reklám sem, még a minőség sem elég, ezeknek együttesen kell működniük a siker érdekében, erre a kivételes összhangra mutat rá a Superbrands és igazolja a GARDENA márkánk légjogosultságát a legjobbak között. Mindez fogyasztóink inspirálása nélkül nem jöhetett volna létre. Ez egy olyan kitüntetés, ami igazolja vásárlóink tudatos választását, bizalmát, és márkánk hozzáadott értékét hétköznapi életükhöz, kényelmükhöz.