A Fertilia márka elnyerte a Business Superbrands 2011 címet

Agro Napló
2011. július 8., Enying – Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekbõl álló zsûri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Fertilia márkát érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.  

„A Business Superbrands cím elnyerése nagy siker és elismerés a számunkra, hiszen olyan pozitív visszajelzést kaptunk, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsûri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Fertilia márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A hazai „szupermárkáknak” járó díj azonban nem csak örömet, hanem felelősséget is jelent a számunkra” – mondta Simon Péter, a Fertilia Kft. ügyvezető tulajdonosa. – „Az idén 20 éves, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozásunkban, amely fő tevékenységként egyedi igényekre szabott mûtrágyák kutatás-fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, már a kezdetektől nagy gondot fordítottunk a szakszerûségre.

 

A szántóföldi növények tápanyag-utánpótlásának hazai szakértőjeként a Fertilia Kft. a fejlesztések és beruházások során mindig is arra törekedett, hogy szolgáltatásaival hiányt pótoljon, illetve a partnerek, a mezőgazdasági termelők igényeit egyre szakszerûbben és pontosabban tudja kielégíteni. A Fertilia Kft. saját gyártású Gramix NPK termékcsaládja lehetővé teszi a mûtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását. Egy tavaly lezárult fejlesztési projekt biztosítja, hogy a kultúrnövény igényeihez igazodó összetételû és mennyiségû mikroelem tartalommal is kiegészítsük a már széles körben használt és sikeres Gramix NPK termékeinket. Így az adott táblára pontosan az a hatóanyag mennyiség és összetétel kerül, amire a növénynek szüksége van. Folyamatos fejlesztéseink azt célozzák, hogy a szántóföldi növénytermesztőknek a leghatékonyabb, legcélszerûbb tápanyag-utánpótlási megoldásokat kínáljunk. Természetes, hogy termékeink a környezettudatosság szempontjainak is megfelelnek, hiszen alapelvünk a következő: „csak azt és annyit szórjunk, amennyit szükséges”.

 

Ez a cél az egyedi igényekre szabott mûtrágyáinkkal maximálisan megvalósítható. Az ügyfélközpontú, szakmailag megbízható és rugalmas szolgáltatások kialakítása érdekében már eddig is sok fejlesztést hajtottunk végre, amit a jövőben tovább fogunk folytatni. Jó érzés, hogy ezeket az erőfeszítéseket a piac is nagyra értékeli.”

 

 


Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
A hónap takarónövénye: szudánifű

A hónap takarónövénye: szudánifű

A szudánifű (Sorghum sudanese) vékony szárú, dús levélzetű, jól bokrosodó, egyéves cirokféle. Zölden, silózva, szénaként és legelőként egyaránt haszno...

Adalékolás és fitotoxicitás

Adalékolás és fitotoxicitás

Sokszor apró dolgokon múlnak nagy eredmények, amelyek néha látszanak; a legtöbbször viszont nem! A gyomirtás két olyan szegmense kerül most terítékre,...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!