A Fertilia márka elnyerte a Business Superbrands 2011 címet

Agro Napló
2011. július 8., Enying – Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekbõl álló zsûri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Fertilia márkát érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.  

„A Business Superbrands cím elnyerése nagy siker és elismerés a számunkra, hiszen olyan pozitív visszajelzést kaptunk, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsûri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Fertilia márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A hazai „szupermárkáknak” járó díj azonban nem csak örömet, hanem felelősséget is jelent a számunkra” – mondta Simon Péter, a Fertilia Kft. ügyvezető tulajdonosa. – „Az idén 20 éves, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozásunkban, amely fő tevékenységként egyedi igényekre szabott mûtrágyák kutatás-fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, már a kezdetektől nagy gondot fordítottunk a szakszerûségre.

 

A szántóföldi növények tápanyag-utánpótlásának hazai szakértőjeként a Fertilia Kft. a fejlesztések és beruházások során mindig is arra törekedett, hogy szolgáltatásaival hiányt pótoljon, illetve a partnerek, a mezőgazdasági termelők igényeit egyre szakszerûbben és pontosabban tudja kielégíteni. A Fertilia Kft. saját gyártású Gramix NPK termékcsaládja lehetővé teszi a mûtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását. Egy tavaly lezárult fejlesztési projekt biztosítja, hogy a kultúrnövény igényeihez igazodó összetételû és mennyiségû mikroelem tartalommal is kiegészítsük a már széles körben használt és sikeres Gramix NPK termékeinket. Így az adott táblára pontosan az a hatóanyag mennyiség és összetétel kerül, amire a növénynek szüksége van. Folyamatos fejlesztéseink azt célozzák, hogy a szántóföldi növénytermesztőknek a leghatékonyabb, legcélszerûbb tápanyag-utánpótlási megoldásokat kínáljunk. Természetes, hogy termékeink a környezettudatosság szempontjainak is megfelelnek, hiszen alapelvünk a következő: „csak azt és annyit szórjunk, amennyit szükséges”.

 

Ez a cél az egyedi igényekre szabott mûtrágyáinkkal maximálisan megvalósítható. Az ügyfélközpontú, szakmailag megbízható és rugalmas szolgáltatások kialakítása érdekében már eddig is sok fejlesztést hajtottunk végre, amit a jövőben tovább fogunk folytatni. Jó érzés, hogy ezeket az erőfeszítéseket a piac is nagyra értékeli.”

 

 


Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Manitou Group: 2019 annual results

Manitou Group: 2019 annual results

Sales revenue of €2 094 million growing at a rate of +11% against 2018 (+10% like for like*) Recurring operating income at €149 million (7.1% of net...

Manitou: Q4 2019 Sales Revenues

Manitou: Q4 2019 Sales Revenues

The group ended the year 2019 with a revenue that exceeded the 2 billion euro mark for the first time in its history, while strengthening its global p...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Portfolio Agrárium 2025
A tavasz meghatározó agrárgazdasági eseménye
EZT OLVASTAD MÁR?