A Fertilia márka elnyerte a Business Superbrands 2011 címet

Agro Napló
2011. július 8., Enying – Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekbõl álló zsûri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Fertilia márkát érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.  

„A Business Superbrands cím elnyerése nagy siker és elismerés a számunkra, hiszen olyan pozitív visszajelzést kaptunk, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő zsûri az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a Fertilia márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A hazai „szupermárkáknak” járó díj azonban nem csak örömet, hanem felelősséget is jelent a számunkra” – mondta Simon Péter, a Fertilia Kft. ügyvezető tulajdonosa. – „Az idén 20 éves, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozásunkban, amely fő tevékenységként egyedi igényekre szabott mûtrágyák kutatás-fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, már a kezdetektől nagy gondot fordítottunk a szakszerûségre.

 

A szántóföldi növények tápanyag-utánpótlásának hazai szakértőjeként a Fertilia Kft. a fejlesztések és beruházások során mindig is arra törekedett, hogy szolgáltatásaival hiányt pótoljon, illetve a partnerek, a mezőgazdasági termelők igényeit egyre szakszerûbben és pontosabban tudja kielégíteni. A Fertilia Kft. saját gyártású Gramix NPK termékcsaládja lehetővé teszi a mûtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását. Egy tavaly lezárult fejlesztési projekt biztosítja, hogy a kultúrnövény igényeihez igazodó összetételû és mennyiségû mikroelem tartalommal is kiegészítsük a már széles körben használt és sikeres Gramix NPK termékeinket. Így az adott táblára pontosan az a hatóanyag mennyiség és összetétel kerül, amire a növénynek szüksége van. Folyamatos fejlesztéseink azt célozzák, hogy a szántóföldi növénytermesztőknek a leghatékonyabb, legcélszerûbb tápanyag-utánpótlási megoldásokat kínáljunk. Természetes, hogy termékeink a környezettudatosság szempontjainak is megfelelnek, hiszen alapelvünk a következő: „csak azt és annyit szórjunk, amennyit szükséges”.

 

Ez a cél az egyedi igényekre szabott mûtrágyáinkkal maximálisan megvalósítható. Az ügyfélközpontú, szakmailag megbízható és rugalmas szolgáltatások kialakítása érdekében már eddig is sok fejlesztést hajtottunk végre, amit a jövőben tovább fogunk folytatni. Jó érzés, hogy ezeket az erőfeszítéseket a piac is nagyra értékeli.”

 

 


Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Manitou Group: 2019 annual results

Manitou Group: 2019 annual results

Sales revenue of €2 094 million growing at a rate of +11% against 2018 (+10% like for like*) Recurring operating income at €149 million (7.1% of net...

Manitou: Q4 2019 Sales Revenues

Manitou: Q4 2019 Sales Revenues

The group ended the year 2019 with a revenue that exceeded the 2 billion euro mark for the first time in its history, while strengthening its global p...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?