Massey Ferguson 6400 - 12 modell 100 és 240 LE közötti teljesítménnyel

Agro Napló
A Massey Ferguson hagyományokra épülõ stratégia elemei – az élenjáró fejlesztések és innovatív, jövõbemutató megoldások – hûen tükrözõdnek az MF 6400 sorozaton. A gépcsalád tervezési alapelve, hogy minden gazdának, aki 100 és 240 LE közötti teljesítmény kategóriában tervez beruházást az optimális erejû, fogyasztású, kényelmû és felszereltségû traktort tudjuk biztosítani.




AGCO SISU dízel motorok - 4 vagy 6 hengerrel



A 6400-as sorozat két belépő modellje (MF 6445, MF 6455) 4 hengeres Perkins motorral, míg a többi „családtag” AGCO SISU motorral van szerelve. A SISU választékon belül is az igényekhez igazodva választható két darab 4 hengeres erőforrás (MF 6460, MF 6470) a többi hathengeres modelleken kívül.



A csekély étvágyú erőforrások a teljesítmény terén nem tûrnek kompromisszumot. Az alacsony, 1500 ford/percen leadott 928 Nm (MF 6499) nyomaték ideális nehéz szántóföldi munkák elvégzésére és alacsony fogyasztást eredményez.





Dyna-6 hajtómû - 24/24 akár 24 órán át



A 4 főcsoportot és azokon belül egyenként 6 fokozatot biztosító Dyna-6 hajtómû megbízhatósága elsőrendû és felhasználási körülményei rendkívül szélesek. A Power Control kar minden MF 6400-ban alapfelszereltség, amellyel a fokozatokat is lehet váltani a főcsoportokon belül. Így a jobb kéz szabadon marad összetett vezérlésû munkagép használatához.





AutoDrive funkció – tartomány- és fokozatváltások motorfordulat-vezérléssel



Az AutoDrive funkció egy forgókapcsoló segítségével lehetőséget kínál, hogy szántóföldi vagy közúti szállítás közben máshogy használjuk a hajtómûvet. Ez jelentős üzemanyag-megtakarítást eredményez mindkét üzemmódban, továbbá egyszerûsíti a vezérlést, irányítást és a teljes munkavégzést.



Az AutoDrive forgókapcsolót jobbra tekerve szántóföldi üzemmódba kapcsolunk, ahol a hajtómû a főcsoportok fokozataiban automatikusan fel/le kapcsol terhelés alatt. Az AutoDrive kapcsolót balra forgatva közúti üzemmódban nemcsak a fokozatok, hanem a főcsoportok közötti váltás is végbe megy terhelés alatt. Így gyakorlatilag teljesen automatikus a vezérlés. Semleges állásban, manuálisan kezelhetjük a hajtómûvet a Power Control vagy a T-alakú csoportválasztó karral.


















QuadLink mellsőhíd rugózás



A rugózott mellsőhíddal rendelt modellek 50 km/h közúti sebességre képesek, amellyel gyors és ütemezhető a szállítás. Így több ideje marad a kezelőnek az értékes munkára.



A 90 mm rugózási út bőven elegendő még nehéz terepviszonyok esetén is. A kis számú zsírzógomb (jó pár összevonva egy zsírzólécre) egyszerûvé és megbízhatóvá teszi a rendszert. A rugózás a fülkéből ki/be kapcsolható. A keskeny, de masszív mellsőhíd-tartó öntvény 55 fokos kormányzási szöget és kiváló manőverező képességet biztosít.





Fülke - tágas és csendes



A 70 dB-es zajszint az egyik legalacsonyabb érték ebben a kategóriában. A Dyna-6 hajtómû, TLT vezérlés illetve AutoDrive kezelői mind kézre esnek. Kiemelkedő kényelmû az egész fülke: két állásban lehet a rugózás mértékét szabályozni. A „puha” beállítás a szántóföldi munkákhoz, míg a „keményebb” a közúti vezetéshez optimális.





Előnyök a betûk mögött - az igényekre szabva



Számos olyan funkció van az MF 6400 sorozatban, amelyek tényleges felhasználói előnyt nyújtanak és megkönnyítik, hatékonnyá teszik a gazdálkodását.














 



Összességében, az MF 6400-as sorozat széles modell- és felszereltség kínálata megteremti a lehetőséget, hogy ne kelljen a kényelemben, teljesítményben vagy használhatóságban kompromisszumot hoznia, hanem kiváló ár/érték arány mellett mind a hármat megszerezze egy gépben.





Lőwi Barna • Austro Diesel GmbH

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Idén se lesz olcsóbb a krumpli

Idén se lesz olcsóbb a krumpli

Az időjárás miatt szűkös lett a tavalyi termés, ezért jóval magasabb a burgonya ára, és nem is várható jelentős csökkenés.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?