2024. november 22. péntek Cecília

Új haszongépjármû motorolaj-választék az Eni Hungaria Zrt. kínálatában

Agro Napló
A kor kihívásainak és a gépjármûmotorok egyre növekvõ teljesítménynövelésének, illetve a kipufogógáz károsanyag-tartalmának csökkentésére irányuló törekvéseknek megfelelõen az Eni a személygépjármû motorolaj-választék (i-Sint) megújítása után haszongépjármû motorolaj palettáját is megújította.

Ez a megújítás nem az eddigi motorolaj-választék átnevezését jelenti, hanem merőben új, modern, a mai kor igényeit messzemenően kielégítő kenőanyag-választék kifejlesztését jelentette.

A fejlesztés messzemenően figyelembe vette az ábrán látható legkorszerûbb ACEA előírásokat és azok maradéktalan teljesítését. Az új kenőanyagcsalád az ábrán látható minden jóváhagyási kategóriában tartalmaz választási lehetőséget.

 


 A legkorszerûbb ACEA haszongépjármû jóváhagyások 

 

A termékkör megtartotta a nemzetközi szinten ismert és elfogadott „Sigma” márkanevet, kiegészítve a személygépjármû választékból már ismert – az innovációra utaló – „i” előtaggal (i-Sigma).

Az új motorolaj választék négy − egymástól a teljesítményszintek és a felhasználási körülmények szerint − jól elkülöníthető csoportból áll, melyek közül most az eni i-Sigma top kategóriába tartozó legkorszerûbb, alacsony hamutartalmú és nagy teljesítményû motorolajokat mutatjuk be.

i-Sigma top MS 15W-40: csökkentett hamutartalmú (mid SAPS), nagy teljesítményû, ún. globális motorolaj az alábbi jóváhagyásokkal:

API CJ-4/SM, ACEA E9, MB 228.31, MAN M 3575, MTU Type 2.1, VOLVO VDS-4, Renault RLD-3, Cat ECF-3, 2, 1-a, Deutz DQC III-05, Mack EO-O PP, Cummins 20081, DD 93 K218.

 

i-Sigma top MS 10W-40: csökkentett hamutartalmú (mid SAPS), nagy teljesítményû motorolaj az európai gyártók jellemző jóváhagyásaival:

API CI-4, ACEA E4, E6, E7, MB 228.51, 228.5, 226.9, MAN M 3477, 3271-1, MTU Type 3.1, VOLVO VDS3, Renault RXD, Scania LA.

 

i-Sigma top MS 10W-30: csökkentett hamutartalmú (mid SAPS), üzemanyag-takarékos, nagy teljesítményû, ún. globális motorolaj. VOLVO és Caterpillar flottát üzemeltetők részére kifejezetten ajánlott:

ACEA E7, E9, API CJ-4, MB 228.31, MAN M 3575, MTU Type 2.1, VOLVO VDS-4, Renault RLD 3, JASO DH-2, CAT ECF-3, CUMMINS 20081.

i-Sigma top MS 5W-30: kimagaslóan üzemanyag-takarékos, csökkentett hamutartalmú (mid SAPS), nagy teljesítményû motorolaj az európai és az amerikai gyártók jellemző jóváhagyásaival. Várható üzemanyag-megtakarítás kamion üzemmódban egy SAE 15W-40 viszkozitási fokozatú olajhoz képest 2–3%:

API CJ-4/SN, ACEA E6, E7, E9-2010, MB 228.5, 228.31, MTU Type 3.1, MAN M, 3477, 3271-1, VOLVO VDS 4, MACK EO-O PP, EO-N, EO-M Plus, Jaso DHD-2, CAT ECF-3, DEUTZ DQC IV-10LA, Renault RXD, RLD-3, RLD2, RGD.

i-Sigma top 10W-40: nagy teljesítményû, ultra hosszú csereperiódusú (UHPD) motorolaj az európai gyártók jellemző jóváhagyásaival. Scania flottát üzemeltetők részére kifejezetten ajánlott:

API CF, ACEA E4, E7, MB 228.5, MTU Type 3, MAN M 3277, Renault RXD, VOLVO VDS-3, SCANIA LDF-3, Deutz III-05, Cummins 20072, Voith Class A, ZF 04C, DAF Extended Drain.

i-Sigma top 5W-30: kiemelkedően üzemanyag-takarékos, nagy teljesítményû, ultra hosszú csereperiódusú (UHPD) motorolaj az európai és amerikai gyártók jellemző jóváhagyásaival. Várható üzemanyag-megtakarítás kamion üzemmódban egy SAE 15W-40 viszkozitási fokozatú olajhoz képest 2–3%:

API CI-4, ACEA E4, E7, MB 228.5, MTU Type 3, MAN M 3277, Renault RXD, RDL, RDL2, VOLVO VDS-3, CAT ECF-2, DEUTZ DQCIV-05, MACK EO-M Plus.

A fent ismertetett csoportba tartozó termékek kielégítik a legkorszerûbb, utókezelővel felszerelt, EURO 4-5-ös motorok kenési igényeit.

Az olajokat a gépgyártói ajánlások messzemenő figyelembevételével kell alkalmazni. Kérje az i-Sigma-t a hivatalos eni kenőanyag-forgalmazóknál, vagy hívja az Eni Hungaria Zrt.-t a 06-23/505-568-as vagy a 06-23/505-569-es telefonszámon!


Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?