A döntés, hogy a vállalat egyetlen globális márkanéven – mint ADAMA – jelenik meg, újabb mérföldkő a cég fejlődésében, amelynek során az egyéni vállalkozások csoportjából világszintű, a gazdák igényeit szem előtt tartó termékeket és szolgáltatásokat nyújtó céggé nőtte ki magát. Az ADAMA még nagyobb nyomatékot ad majd a mezőgazdasági közösségek iránti hosszú távú elkötelezettségének, és egyúttal lehetősége nyílik arra, hogy világszerte egységes hangvétellel és márkaszemélyiséggel jelenjen meg a gazdák előtt.
Az ADAMA jelentése
Az ADAMA szó héberül a földet, a termelés nélkülözhetetlen elemét jelenti. A cég erős kötődése a földhöz – csakúgy, mint a kultúrája – a mezőgazdaság iránti elkötelezettségét képviseli.
A nevében található három „A” betű egyúttal utal a minőségre és képviseli a vállalat múltját, a jelenét és jövőjét.
Az ADAMA küldetése
Az ADAMA egy olyan világ megteremtésére törekszik, ahol a kifizetődő termelés mellett fontos szerepet kap az élelmiszerbiztonság. Lehetetlennek hangzik? Sokan hirdetik ezt a víziót, de az ADAMA másképpen teszi:
Törekszik az egyszerűségre
A növénytermesztés komplex tevékenység, amely tele van kihívásokkal. Az ADAMA együtt dolgozik a termelőkkel, a disztribútorokkal és a teljes gazdálkodó közösséggel annak érdekében, hogy megtalálja annak lehetőségét, hogy a komplex kihívásokat egyszerűbbé tegye. Az agrárközösséggel folyamatosan egyeztetve keresi azokat a gyakorlatias és innovatív megoldásokat a növényvédelemben és azon túl, melyek előremozdítják az ágazatot.
Segíti a gazdákat a termelésben
A termelés nem csak a földeken zajlik. Az ADAMA földrészektől függetlenül, a vetéstől az értékesítésig, a termelők teljes üzleti tevékenységében szeretne segítséget nyújtani.
Közösséget hoz létre
Az ADAMA határozott célja, hogy őszinte és szoros kapcsolatot alakítson ki a termelőkkel. A digitális technológiák használatával egy olyan meghatározó hálózatot szeretne felépíteni, amely összehozza a termelőket és befolyással bír a növénytermesztésre szerte a világban.
Az örökségére épít
Évekkel ezelőtt az ADAMA (Makhteshim) részese lehetett annak a folyamatnak, amikor a vállalat segítette a gazdákat abban, hogy képesek legyenek a sivatagot fenntartható módon „zölddé” varázsolni, lehetővé téve egy nemzet felvirágozását. Az ADAMA jól képzett csapata most globális szinten szeretné ugyanezt a segítséget nyújtani a termelőknek.
ADAMA – Minden itt kezdődik…
Schipp Márton
marketing menedzser
ADAMA Hungary Zrt.
A cikk szerzője: Schipp Márton