„Hatalmas elismerés számunkra, hogy ebben a kategóriában sikerült győznünk Hannoverben. Ez azt mutatja, hogy tényleg különleges erőgépcsaládot alkotott az MF, amely egyedi előnyökkel és technológiai megoldásokkal rendelkezik. A 100 LE-s négyhengeres 5700 SL tökéletes traktor lesz Magyarországon is: erős, robusztus, igazi MF-ként hagyományosan keveset fogyaszt, valamint ténylegesen univerzális: talajmunkához, szállításban és homlokrakodáshoz is hatékonyan használható. A motorja ugyanaz a 4.4 l-es SISU, mint amit a nagy „ötezerhatosokban” használ a gyártó, csak már az új AGCO POWER néven. Választhatunk 16/16-os vagy 24/24-es Dyna váltók közül, illetve a felszereltség prémiumgyártó révén az egekben végződik. Opciókból említhetnénk az AutoDrive rendszert, ami gyakorlatilag automata váltót varázsol a Dyna hajtóművekből vagy az automata kormányzást precíziós gazdálkodáshoz, esetleg a flottakövetést mobiltelefonról”– nyilatkozta a helyszínen Lőwi Barna, az Austro Diesel hazai marketing vezetője.
Kategóriaelső motor és füstgázkezelő technológia
„Partnereink profitálnak abból az úttörő munkából, amit a Massey Ferguson 2008 óta végez az SCR rendszerek bevetésével kapcsolatban a mezőgazdaságban. A korai döntés az SCR rendszerek mellett azt eredményezte (melyeket lassan minden gyártó átvesz), hogy a motortechnológiát és a traktor tervezését az első lépésektől kezdve logikusan és hatékonyan lehetett egy egységbe összeilleszteni. Ez azt jelenti, hogy az olyan műszaki megoldások, amelyek a szigorodó környezetvédelmi értékek végett kerültek beépítésre tökéletesen illeszkednek a traktorba és nem kell kompromisszumot hozni a tervezéskor teljesítményben, hatékonyságban, hasmagasságban, karbantartásban vagy akár a szabad kilátásban sem a traktorból.” – mondta el Campbell Scott a Massey Ferguson marketing vezetője.
Az MF 5700 SL széria gépei NÉGYHENGERES 4.4 l-es AGCO POWER (SISU) motorokkal érkeznek, melyekben sikerült az elődszéria háromhengeres modelljeinek az üzemanyag-gazdaságosságát megőrizni. A vadonatúj „All-in-One“ (minden egyben) füstgázkezelő rendszer azt jelenti, hogy SCR és dízel oxidációs katalizátor (DOC) együtt található meg a traktorokban. Az egységek menetirány szerinti jobb oldalon helyezkednek el így nem zavarják a kilátást és illeszkednek a traktor megjelenésébe, még a kipufogó sem vastagabb bármelyik más MF modellnél.
Az újonnan kialakított motor és kipufogógáz tisztító egység olyan speciális porlasztó rendszerrel rendelkezik, amelyik a kipufogógázokat és dízel koromszemcséket a lehető legjobban keveri össze az AdBlue-val. Ez bizonyult a leghatékonyabb módszernek a káros nitrogén-oxid kibocsátás minimalizálására. A rendszer ezen túlmenően karbantartás-mentes. A további újdonságokhoz tartozik még egy elektronikusan szabályozott Wastegate turbófeltöltő és egy új, negyedik generációs Common-Rail befecskendező rendszer is, amelyek rugalmasabbá, „harapósabbá“ teszik a traktort és tovább javítják a hatékonyságot.
E fejlett technológiák és az egyes komponensek intelligens összekapcsolása végett a motor üzemi hőmérsékletét jelentősen le lehetett csökkenteni, ami által a hűtőegységet és a motorháztetőt sem kellett megnövelni. Így a jól bevált „szabad kilátás“ panoráma koncepció tökéletesen megmaradt. Csupán a motorháztetőn kellett kialakítani új szellőzőnyílásokat az előző szériánál nyert tapasztalatok alapján a megnövelt hűtési teljesítmény biztosítására.
A SZÉRIÁT AZ AUSTRO DIESEL ELŐSZÖR A NOVEMBER VÉGI AUSTRO AGRAR KIÁLLÍTÁSON MUTATJA BE A 4-es CSARNOK 401-es STANDJÁN!
Massey Ferguson MF 5700 SL széria |
|
|||
Modell |
MF 5710 SL |
MF 5711 SL |
MF 5712 SL |
MF 5713 SL |
Hajtómű |
Dyna 4/Dyna 6 |
Dyna 4/Dyna 6 |
Dyna 4/Dyna 6 |
Dyna 4/Dyna 6 |
LE* max. 2000 f/p-nél |
100 |
110 |
120 |
130 |
Nyomaték maximum 1500 f/p-nél |
420Nm |
468Nm |
502Nm |
545Nm |
Motor |
AGCO Power 4.4 l, 4 heng , Tier 4 Final SCR |
|||
Fülkefelszereltségi szintek |
Essential/Efficient/Panoramic |
*ISO TR14396
Dyna-4 és Dyna-6 váltók megmaradt értékekkel
Minden MF 5700 SL modell esetében választhatunk Dyna-4 és Dyna-6 hajtómű között, melyek egy nagyon hasznos és népszerű funkcióval is fel vannak szerelve: a fékpedál benyomásával a váltó automatikusan „kikuplungol”. Ez például homlokrakodóval való munkavégzéshez nagyon előnyös. Az opcionális AutoDrive rendszer szántóföldi munkavégzés közben a főcsoporton belüli legoptimálisabb fokozatba „teszi“ a váltót. Közúti munkavégzés közben terhelés függvényében az összes fokozatból „választja ki“ a hajtómű a legoptimálisabbat.
Alapfelszereltségként a Dyna-6 hajtóműnek mind a 24 előre és hátrameneti fokozatát – 4 főcsoport, egyenként 6 fokozattal – kuplungolás nélkül lehetséges váltani. A Dyna-4 váltónál (4 főcsoport, 4 fokozattal csoportonként) hasonlóan nem szükséges kuplungot használni a teljes 16 előre és 16 hátrameneti tartományban.
Tekintse meg az MF 5700 SL bemutatkozó videóját: https://www.youtube.com/user/MasseyFergusonVideo
MF 5700 SL – legfőbb jellemzők:
- Gazdaságos AGCO Power 4 hengeres motorok (Tier 4 final) 4.4 l-es hengerűrtartalommal és karbantartásmentes „All in One“ SCR + DOC rendszerekkel
- Dyna-4- és Dyna-6 hajtóművek, részben vagy teljesen automatikus vezérléssel
- Vadonatúj MF mellsőhíd rugózás, amely hatékonyabb és teljesen integrálva van a járműbe – még beépített mellső emelőmű és frontrakodó használatakor is
- Több választható erőteljes hidraulika rendszer érhető el: zártrendszerű CCLS 110 l/perccel vagy Open Center High Flow nagy teljesítményű nyitott rendszerű 100 l/perccel. Opcióban ujjhegy- vagy joystickvezérléssel a fülkéből.
- Új, nagyobb színes kijelző egyedi beállítási lehetőségekkel
- SpeedSteer
- AutoGuide 3000 automata kormányzási rendszer innovatív „Go-Modus“ funkcióval
- Gyári frontrakodó előkészítés