A LEMKEN TramlineControl lehetővé teszi a művelőutak GPS általi elkészítését, függetlenül a vetőgép meneteinek ritmusától. A rendszer csak a legelső menetet veszi alapul a további művelőutak kiszámításához. Ez nem csak az ágyásos vetést és a bármely művelőnyomon történő haladást teszi lehetővé, de időt is megtakarít, védi a talajt és jelentősen megkönnyíti a forgón történő megfordulást is.
Az egyenlő szélességű, túlfedésektől és kihagyásoktól mentes forgó létrehozása egy másik olyan kihívás, melyhez a LEMKEN szintén kifejlesztett egy GPS-alapú megoldást, a HeadlandCommand rendszert. Az ISOBUS vezérlésű CCI-200 terminál kapcsolja a vetőgép szakaszait a traktor RTK GPS jele alapján annak biztosítására, hogy a kikapcsolási és bekapcsolási pont teljesen állandó legyen a forgónál. Erre a célra jelző területek vannak meghatározva a forgó kialakításának előkészítése során. A kezelőnek nem szabad ezen pontok után megváltoztatni a sebességet, ha a kiszámított megmaradó vetőmag mennyiséget optimálisan akarja elvetni.
Ez a funkció kombinálható a traktor munkagépkezelő rendszerével (TIM) a rendszer kiegészítése által, aminek eredményeként a traktor megkapja a megfelelő jeleket a vetőgéptől és annak alapján automatikusan beállítja a sebességét. A HeadlandCommand és TramlineControl funkciókat a LEMKEN elektronikai részlege fejlesztette ki annak érdekében, hogy javítsa a vetés minőségét és a kezelői kényelmet. Minden ISOBUS rendszerű LEMKEN vetőgép utólag felszerelhető ezekkel a rendszerekkel.