Az új márkanevet - amely a változás ellenére ugyanazt a tartalmat és értéket fejezi ki, mint elődje - úgy tervezték, hogy jobban tükrözze a csoport szerkezetét és méretét.
"A SDF névre való átállás egy logikus következménye a nemzetközivé válás folyamatának, és köszönhető a termékportfólió növekedésnek és a differenciált márkaneveknek, amelyek meghatározták cégünket az elmúlt néhány évben. E döntés lehetővé teszi, hogy a Csoport még hatékonyabban és következetesebben nézzen szembe mind a vállalati, mind pedig a márka promóciós tevékenységekkel. " – indokolta meg változást Lodovico Bussolati, SDF konszern vezérigazgatója.
A Brand bemutatásának céljából december 11-én a treviglioi központban (Olaszország) Aldo és Francesco Carozza, az SDF alelnökei valamint az SDF vezérigazgatója Lodovico Bussolati szakújságírók részére tartottak sajtótájékoztatót, valamint felavatták a történelmi múzeumhoz tartozó új motor kiállítást.
A kiállítással tisztelegni kívánnak Francesco Cassani előtt, aki testvérével, Eugenio-val közösen alapították meg vállalatot. További cél volt, hogy a kiállítással ismételten felhívják a figyelmet arra a tényre, hogy a motorgyártás milyen nagy szerepet is játszott a vállalat történelmében attól a pillanattól mikor 1920-as években még a vállalat SAME (Società Accomandita Motori Endotermici) néven volt ismert, egészen most ismert FARMotion motorokig, amelyeket az SDF kifejezetten agrárfelhasználásra gyárt.
Nézze meg az SDF új imázsfilmjét!