Business Superbrands lett az Adama Hungary!

Agro Napló
Idén kilencedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. Hisszük, hogy a minősítés, amelyet márkánk elnyert, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt vásárlóink, ügyfeleink mindennapi választásához.

Nemzetközi Superbrands Program

Idén huszonegy éve, hogy a marketinggel és kommunikációval foglalkozó szaktekintélyek útjára indították a programot Nagy-Britanniában. A cél kettős volt: a kiemelkedő márkák reflektorfénybe állítása, valamint követendő példák felmutatása. A program az indulás óta a világ minden részén ismertté vált, ma már közel 90 országban jelent különleges minősítést a Superbrands cím.

Valamennyi országban kiemelt szerep és felelősség hárul a zsűrire, ezért kizárólag magasan elismert notabilitások kerülhetnek be a bizottságba. A független grémium tagjai a feladatot társadalmi alapon végzik.

Business Superbrands Program

Idén kilencéves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki, azaz olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.

A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.

  

„A Superbrands díj legnagyobb erőssége, hogy nem az önjelöltek versenye. Itt valóban minden márka megmérettetődik, ami számít.A szervezők évről évre nagyon sok munkát tesznek annak érdekében, hogy ez a díj a fogyasztók számára orientációt jelentsen. Ez elismerés egyszerre a márkatulajdonosok, a márkaépítők és a fogyasztók számára. Ezt pedig nem egy zárt kör, hanem egy tényleges szakértői bázis ítéli oda. Gratulálok.”

Barna Tamás
Republic Group ügyvezető igazgató

„Szemben a látszattal, a Superbrands díjat nem a zsűri dönti el, azt a brand maga vívja ki magának. Ez a tény persze nem csorbítja a zsűri szerepét: a kvalifikált szakemberek szigorú szakmai szempontrendszer alapján validálják ezt a sikert, és járulnak hozzá ahhoz, hogy ez  széles körben is elismerve legyen. Mindezek alapján igazi érték a Superbrands díj, ami azt jelenti, hogy az nemcsak a múlt teljesítményének az igazolásáról szól, hanem komoly ösztönző a brand kitüntetett szerepének a megőrzése és további erősítése érdekében.”

Dr. Salgó István
Business Superbrand

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Az AGROmashEXPO 2022 díjazottjai

Az AGROmashEXPO 2022 díjazottjai

Az idei évi termékversenyre jelentkezők a Hazai és Nemzetközi díjra nevezhettek, Digitalizáció, Gépesítés, Input/Szolgáltatás kategóriákban. A szakmai...

Egész éven át együtt növekedni

Egész éven át együtt növekedni

Lezárult a 2020. évi AGROmashEXPO, AgrárgépShow Termékfejlesztési díj pályázatainak bírálata. Az idei évben is hazai és nemzetközi díjakra lehetett ne...

Manitou: Q3 2019 Sales Revenues

Manitou: Q3 2019 Sales Revenues

Michel Denis, President and Chief Executive Officer, stated: "Sales growth in the third quarter was +4% compared to the third quarter of 2018, and +18...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?