A fődíjat Szolomajer István nyerte, aki Szabolcs Szatmár Bereg megyében 350 hektáron gazdálkodik extrém gyomproblémák közepette, Erdős Imre pedig, az egyik laptop boldog tulajdonosa Dunakilitin 400 hektáron termeszt kukoricát. Rikk István a Capreno bevezető kampányát sikeresnek értékelte, a készítmény berobbant a piacra, 1 év után a Top 10 gyomirtó szerek között szerepel.
A Bayer a kutatás fejlesztésre fordított befektetéseivel elkötelezett az innováció iránt, ennek legújabb ékköve a Capreno, amelynek magyarországi bevezetését további 15 európai országban történő bevezetés követ majd.
Rikk István köszönetet mondott többek között az Agro Napló szaklapnak is, hogy részt vett a piaci bevezetés előtt álló Capreno-t kipróbáló termelők véleményének közvetítésében, hozzájárulva a kampány sikeréhez.
Hogy vélekednek a termelők a Capreno-ról?
Kattintson a cikkre!
Majsa Dezső marketing igazgató - Bayer Hungária Kft. , Dr. Dariusz Przeradzki ügyvezető igazgató -Bayer Hungária Kft., Erdős Imre, Szolomajer István, |