A kampány rávilágít arra, ahogyan a Trelleborg nagy teljesítményű megoldásokat kínálva a mezőgazdasági ágazatnak, megnöveli a termés értékét azáltal, hogy jobb minőséget és hozamot tesz lehetővé. Ahhoz, hogy jobban szemléltethető legyen a Trelleborg által a mezőgazdasági műveleteknek adott plusz érték, minden termény, mint a napraforgó, búza, kukorica és szőlő drágaköveket tartalmaz, gyémántokat és smaragdokat.
Lorenzo Ciferri, a Trelleborg Wheel Systems Mezőgazdasági és Erdészeti Gumiabroncsok marketing igazgatója elmondta: “Nekünk a Trelleborgnál hosszútávú elkötelezettségünk, hogy olyan megoldásokat fejlesszünk ki, melyek hozzáadott értéket nyújtanak a mezőgazdasági szakembereknek. A mezőgazdasági felhasználóink számára ez jobb termelékenységet, minőséget és hatékonyságot jelent a gazdálkodási műveletek során, hogy elérhessük a végső célt: hosszútávon megnövelve a mezőgazdasági munkálatok nyereségességét.”
“Ezért létfontosságú, hogy a hirdetési kampányunk nemcsak ütőképes és kreatív legyen, mely rezonál ügyfeleinkkel, de ugyanakkor tükrözze szenvedélyünket melyben osztozunk a gazdálkodás és fenntartható mezőgazdaság iránt.”
“A felhasználóink terménye a kampányunk kiindulópontja. A ‘Trelleborg. A gazdagabb termésért.' bemutatja, ahogyan minden, a kategóriájában legjobb megoldás, megnöveli a partnereink mezőgazdasági műveleteinek hatékonyságát és termelékenységét, függetlenül attól hogy napraforgót, búzát, kukoricát vagy szőlőt termesztenek.”
Az októberben debütáló globális kampány, a ‘Trelleborg. A gazdagabb termésért', számos vezető mezőgazdasági vásáron és kiállításon bemutatásra kerül, többek között november 9-13 között az EIMA 2016-on, az olaszországi Bolognában.
További információ a ‘Trelleborg. A gazdagabb termésért.' kampányról elérhető oldalunkon: www.trelleborg.com/wheels