Csökkentse a fogyasztást 20% -kal, és egyúttal növelje a rendelkezésre álló teljesítményt az új, Common Rail technológiával felszerelt IIIB besorolású Deutz motornak köszönhetően.
Az új Queen Cab kabin elérhető a sorozat legtöbb modelljénél. Úgy tervezték, hogy 20 % -kal nagyobb láthatóságot és kényelmet nyújtson. Hála a többfunkciós joysticknak és az 5 “-os színes kijelzőnek, a géphasználat és a vezérlés olyan könnyűvé válik, amely még soha nem volt tapasztalható egyetlen teleszkópos rakodógép esetében sem.
Az exkluzív hidraulika rendszer axiális dugattyús váltó szivattyúja, a töltésérzékelő vezérlése a fokozatmentes váltóval együtt lehetővé teszik az üzemeltetőnek a gép könnyed működtetését, teljes irányítással és pontossággal.
KOMFORT KABIN
- Mulitfunkciós színes LCD kijelző
- Új multifunkciós joystick
- Magasságban állítható kormány
- Magasságban, mélységben és felfüggesztésben állítható ülés a maximális komfort érdekében
TELJESÍTMÉNY ÉS CSÖKKENTETT FOGYASZTÁS
- 20 %-kal kevesebb fogyasztás
- TIER 4I/STAGE IIIB MOTOR
- Kitűnő hozzáférhetőség az ellenőrzések és szervizek során
Fedezze fel az új Deutz motor funkcióit
Az új Deutz Tier 4I / IIIB turbo intercooler Common Rail 90kW / 122LE és 115kW / 156 LE motorok DOC és DOC + DPF utókezelő rendszerrel, ideálisan méretezettek a rendkívüli tartósság, alacsonyabb fogyasztás és a nyomatékgörbe jobb kihasználtsága érdekében. A VPSe TOP modellek is fel vannak szerelve részecskeszűrővel. Noha ezen sorozat számos modellje a legerősebbek a kategóriájában, mégis sikerült egy 20% -os üzemanyag-fogyasztás csökkentést elérni a IIIA besorolású motorokkal szerelt modellekhez képest.
A TIER IIIA besorolású motorok, a VPS, VPSe és VPSe TOP konfigurációk kivételével elérhetőek (a részleteket lásd a műszaki termék leírásban). A hosszanti irányban beépített motor nagyobb stabilitást és jobb kiegyensúlyozást biztosít. Mint majd az tapasztalni fogja Ön is, a motor túlmelegedése nem probléma, köszönhetően a menetirányban felszerelt új, nagy radián tömegnek és az új, maximális levegőáramlást biztosító motorháztető kialakításnak. A motor karbantartása könnyen kivitelezhető, a motorháztető és a hűtőrács gyors nyitási lehetőségének köszönhetően. A légszűrőt az előszűrő is védi.
FOLYAMATOS VÁLTOZTATÁSÚ ERŐÁTVITEL
A VPS jelzés a Faresin teleszkópos rakodógépek sorozatában a ” változtatható erőrendszer” rövidítését jelenti. Ezek a gépek, a Bosch Rexroth-al közös együttműködésben fejlesztett fokozatmentes váltóval rendelkeznek, 40 km/h-s maximális sebességet biztosítva.
HIDROSZTATIKUS ERŐÁTVITEL MECHANIKUS SEBESSÉGVÁLTÓVAL
Minden Faresin teleszkópos rakodógép sorozat hidrosztatikus erőátvitellel és mechanikus sebességváltóval felszerelt (vagy felszerelhető). Ez a típusú erőátvitel a csak mechanikai vagy az erőátviteli (powershift) rendszerhez képest jobb érzékenységet és mozgáskezelést biztosít- Ideális anyagáthelyezésére és a különböző alkalmazások, irányváltó műveletekhez. A gép gyorsítható vagy lassítható egyszerűen a gázpedál lenyomásával, ezáltal minimalizálva a fék használatát. A Faresin hidrosztatikus sebességváltó max. 30 km / h sebességet képes elérni és két hidraulikus fogaskerék, vagy 40 km / h két hidraulikus és két mechanikus sebességfokozatban.
Az optimális sebesség és nyomaték menedzsment a megfelelő fokozat választásával érhető el, teljesítmény veszteség nélkül.
3 PONT FÜGGESZTÉS ÉS TLT
Egy gép, amely mindenre képes
Tegye még sokoldalúbbá teleszkópos rakodógépét az elektro-proporcionális vezérlésnek (3-pont csatlakozás kat. II.) és a mechanikus TLT-nek (540 vagy 1000 f/p) köszönhetőn. Ez a lehetőség, párosítva a 20 tonnás vonóhorog hidraulikus vagy pneumatikus pótkocsi fékrendszerrel és a hátsó elektro-proporcionális hidraulikus vezérlőkkel a teleszkópos rakodógépeket egy teljes körű mezőgazdasági géppé alakítja át. A hárompont függesztés könnyedén működtethető a fülkéből. A VPS modell egy úszó funkcióval és rakodó proporcionális vezérlővel rendelkezik. A TLT-t az elektronikus vezérlőegység működteti, a kuplung fokozatos aktiválásával, és közel 90%-os lendkerék teljesítménnyel rendelkezik, olyan munkagépekhez, melyek akár kb.100 Le-t igényelnek.
ECOFAST
Szív a gémben
- üzemanyag és idő megtakarítás a gém alacsony motorfordulaton történő nagy sebességű leengedésének kihasználásával, a regeneratív rendszernek köszönhetően, mely magának a gémnek a súlyát használja.
- aktiválja a lengő funkciót az eszközöknél, melyeknél szükséges, mint pl hótoló.
- BLC “BumpLess Control” kényelmes előnye, mely elnyeli a gém leengedésénél hirtelen leállításkor keletkező sokkot
- Biztonságos munkavégzés a SM “Slow Motion” funkciónak köszönhetően, mely lelassítja a gém mozgását a billenésgátló rendszer riasztási helyzetében.
- növeli a komfortot és a biztonságos közlekedést, teljesítményvesztés nélkül, hála a BS “Boom Sospention” funkciónak, mely a kabinból aktiválható. (opció)
HIDRAULIKUS TECHNOLÓGIA
A rakodógépek hidraulikus szivattyúval felszereltek, melyek változó teljesítményű dugattyúval és elektro-proporcionális terhelés érzékelős vezérléssel rendelkeznek. Ez a technológia teszi lehetővé, hogy a kapacitás a követelményektől függően változhasson, ezáltal csökkenthetjük az üzemanyag-fogyasztást (elérhető a Compact és a Középkategóriában).
155°-OS BILLENTÉS
A Small (kicsi) és a Compakt sorozatú modellek fejlesztései lehetővé teszik, hogy a legjobbat hozza ki gépéből, így kiemelendő az új gém EURO csatlakozóval, és 155°-os dőlésszög lehetősége.
COMPACT RANGE
Az egyetlen, ami 9 m magasságra képes emelni
Ezek a modellek a stabil gépek biztonságát nyújtják, kiemelkedően könnyű manőverezéssel párosítva, ami a kicsi fordulási sugárnak köszönhető. Ezeknél a modelleknél megnöveltük a hasmagasságot, hogy segítsen a kezelésben a kihívásokkal teli talajviszonyok között is.
INCHING
A haladás vezérlése
Olajfürdő tárcsás fékrendszer inching funkcióval, mely elengedhetetlen amikor a haladási sebességet csökkenteni szükséges, de a gépnek maximális hidraulika teljesítmény kell.
PROPORTIONAL LEVELING OLDALIRÁNYÚ IRÁNYÍTÁSA
Élvezze az új sor a hidraulikus kiegyenlítése Heavy Duty sorozat futómű, amely lehetővé teszi, hogy kijavítsa a dőlés +/- 10 °, ezáltal lehetővé téve meghajtó nyugodtan is lejtős talajviszonyok. A szintszabályozás teljesen arányos, ezáltal lehetővé téve szabályozása sebességét és pontosságát.
További információ:
www.dorker.hu