Látványos és hatalmas standdal, közel 80 géppel és számos programmal készül a januári AgrárgépShow szakkiállításra az AXIÁL Kft., amely nemrégiben elnyerte a Figyelő magazin „Az év magyar vállalata” díját, felkerült a Concorde MB Partners a 100 legértékesebb magyar magáncég listájára, sőt még a Piac & Profit magazin Üzleti Etikai Díját is megkapta.
A közel 720 dolgozóval és 19 telephellyel rendelkező bajai székhelyű vállalat minden évben megadja a módját rendezvényeinek, kiváltképp a mezőgazdaság legnépszerűbb kiállításának, az AgrárgépShownak. A cég 2019 januárjában is mindent megtesz azért, hogy a látogatóknak életre szóló élményt szerezzen programjaival.
5-let Show
5 újdonságot, 5 gyártó legújabb fejlesztését, illetve 5 jövőbe mutató konstrukciót bemutató színpadi műsor, melyet Vályi István, professzionális autós újságíró vezet. Az egyes gépbemutatók között ismét táncoslányok szórakoztatják a nézőket, akik ez alkalommal is új, lendületes és szédületes előadással készülnek a nagyközönség számára.
Szervizverseny
2019-ben sem marad el a szervizverseny, melyet első sorban szakiskolások számára szerveznek meg. A versenyzők tudását a már megszokott formában mérik fel, helyes válaszaikat és időeredményeiket is értékelik, ezen eredményeik alapján osztják ki a nagyértékű díjakat.
AXIÁL Shop
Kivonul a Hungexpo D pavilonjába az AXIÁL Shop is, ahol méretarányos maketteket, ruházati és kiegészítő termékeket lehet megvásárolni. Ezek a minőségi anyagokból készült és gondos gyártási-ellenőrzési folyamatokon átment cikkek minden gyermek, felnőtt számára kényelmes viseletet és/vagy kellemes szórakozást kínálnak.
A fentieken kívül számos interaktív programmal készül a vállalat a kiállításra, melyek jelenleg szervezés alatt vannak, de a várható kínálatról folyamatosan tájékoztatják az érdeklődőket.
A továbbiakban Umenhoffer Pétert, az AXIÁL Kft. marketingigazgatóját arról kérdeztük, hogy 2019-ben milyen témára koncentrálnak a rendezvényen.
„A 2019-es AgrárgépShow kiállításra készülve az AXIÁL Kft. sokoldalúságának, sokszínűségének megjelenítését tartottuk szem előtt. Ezért használtuk hirdetéseinken gépeink színvilágát, illetve olyan apró részleteket, melyek minden mezőgazdaságban dolgozónak, az ügyfeleinknek ismerősek, ilyen például a traktor, a keréknyom, a búzakalász vagy a fogaskerék. Mindezt a megszokottól eltérő módon, kicsit játékos formában, modern és retro elemeket ötvözve alkalmaztuk, hogy felkeltsük a fiatalok figyelmét is az ágazatban rejlő lehetőségek iránt. Évek óta azt hangsúlyozzuk, a mezőgépész, illetve a mezőgazdasági szakmák nem egyhangúak, hanem sokrétűek és izgalmasak, akárcsak maga az AXIÁL szervezete, amely számos terület számára kínál megoldásokat termékei és szolgáltatásai révén. Ez az a sokszínűség és mozgalmasság, amit szeretnék kifejezni, amivel hidat szeretnénk építeni a különböző korszakok technológiái, a generációk, valamint jelen és jövő között.” – mondta a marketingigazgató.
Fotók: Váradi Viktor / AgrárgépShow 2018