Ennek a rakfelületnek, lehetőleg alacsonyan kell elhelyezkednie a talajhoz, mert pl. szögletes nagybála szállítása esetén, egyáltalán nem mindegy, hogy hány sorba tudunk rakodni. A Fliegl tervezőinek tehát, komoly kihívást jelentett, a talajon is jól mozgó, a kressz előírásainak is megfelelő, de ugyanakkor, minél több bálát szállítani tudó kocsi tervezése. Ezeknek a kihívásoknak úgy feleltek meg, hogy - a márkára jellemző módon - néhány opció segítségével, mindenki összeállíthatja, a számára ideális bálaszállítót. Ha tudjuk milyen útviszonyok között, milyen sebességgel és terheléssel fog közlekedni a kocsi, tapasztalt kollégáink, máris a megfelelő kocsit ajánlják a feladatra.
A plató szériában 3,5 mm-es, csúszásmentes lemezből készül. A kihúzható platóhosszabbítás - 1 200 mm - is teljes értékű platóként funkcionál.
A Fliegl DPW 180 B bálaszállító azonban, még egy szempontból versenytársai előtt jár. Ez pedig a felületvédelem. Egy ilyen hosszú kocsinak, kevés helyen jut fedett tároló, pedig a hosszú élettartam, elvárás a szállító járművekkel szemben. Ezért 2015 tavaszától, minden Fliegl bálaszállító – szériában – horganyzott alvázzal és felépítménnyel készül! A bálák rögzítését süllyesztett rakományrögzítő fülek és furatok, valamint a plató mindkét szélén, ütköző perem biztosítja.
A Fligl DPW 210 BL típus, pedig – szabadalmaztatott - hidraulikusan mozgatott, rögzítő kerettel van ellátva, a gyors, biztonságos és kényelmes rakománybiztosítás érdekében.
Műszaki adatok
Típusok |
DPW 180B |
DPW 210 BL Profi |
DPW 240 |
Meg. össztömeg (kg) |
18.000 |
21.000 |
24.000 |
Plató hossz (mm) |
9.900 |
9.900 |
6.900-9.900 |
Plató szélesség (mm) |
2.480 |
2.480 |
2.480 |
Plató magasság (mm) |
kb. 1.100 |
kb. 1.100 |
kb. 1.190 |
Abroncsozás |
15/55-17 14 PR |
385/55-22,5 RE |
385/65-22,5 RE |
Elérhetőségek: