A Powershift változatot manuálisan kapcsolható 5 fokozatú mechanikus csoportváltóval és 6 előre, 3 hátra fokozatban kapcsolható Powershift-tel szerelik, ami összesen 30 +15 fokozatot tesz lehetővé (mászó fokozat: 54 +27).
Az RCshif változat – mely ZF Friedrichshafen AG gyárral közös fejlesztés – teljesen automatikus, 5 robotizált és a 6 + 3 (előre és hátra) Powershift fokozatból áll. Ahogy az előbbi, úgy az RCshift is összesen 30 +15 fokozatot, illetve 54+27 mászó fokozatot tesz lehetővé. A kezelő három féle vezetési mód közül választhat: manuális, félautomata (szántóföldi munkához) és teljesen automata (szállítás).
A 6-os széria természetesen a már ismert, de software-es részen továbbfejlesztett TTV fokozatmentes váltóval is rendelhető, amely 2 m/h és 40 km/h (ország specifikusan akár 50 km/h) sebességet tesz lehetővé.
A 6-os szériához bevezetett újítások:
- A teljes szériában egy hathengeres, 6,1 literes Deutz TCD 6.1 L06 motor üzemel, ami megfelel a Tier 4 F környezetvédelmi normáknak. Az új motor 5%-kal kevesebb üzemanyag- és AdBlue felhasználást tesz lehetővé, alacsony fordulatszám mellett,
- A sorozatot új első híddal szerelik. Intelligens, adaptív felfüggesztésével nehéz körülmények között is maximális stabilitást biztosít. A 6205 és a 6215 TTV változatokat száraz tárcsafékekkel szerelik. Az ún. Bookster fékrendszerrel kombinálva együttesen gondoskodik a maximális fékezési teljesítményről,
- A hátsó TLT-nél négy (540/540 Eco/1000/1000 Eco), míg a mellsőnél két (1000/1000 Eco) fordulatszám választható,
- MaxVision 2 kabin, mely teljes kilátást tesznek lehetővé minden irányba,
- új InfoCenterPro 5”-os kijelző,
- MaxCom joystickkal szerelt kartámasz,
- 000 lumen fényerejű LED világítás,
- napfénytető választék,
- hűtőblokk kialakítás, mely egy mozdulattal nyitható, így könnyebbé és gyorsabbá vált a tisztítás,
- a motorház elkülönül a kabintól, így alacsonyabb a zajszint, a vibrálás és az átvett hő mennyisége.