A Crossover kombájn kimagasló teljesítményével, tisztamag és szalma minőségével kiemelkedik a középkategóriás betakarítógépek között, és ezzel új mércét állít fel ebben a kategóriában. A létező leghatékonyabb motor a szabadalmaztatott HI-eSCR 2 technológiával könnyedén teljesíti a legszigorúbb Stage V környezetvédelmi normákat is – mindezt minimális üzemeltetési költségek mellett éri el. A gépkezelő az új, kifogástalanul komfortos Harvest Suite Deluxe™ kabin kényelméből élvezheti a betakarítógép által elért teljesítményt.
Lars Skjoldager Sørensen (Crop Harvesting Product Management Global) szerint: „A CH7.70-es kombájnt azon professzionális szántóföldi gazdálkodók és bérvállalkozók részére fejlesztettük ki, akik minden körülmények között egyenletesen dolgozó, magas teljesítményű gépet keresnek, alacsony ráfordítás és üzemeltetési költségek mellett. Az új kombájn a 45 éves rotoros technológiával és a legjobban bevált cséplési rendszer kombinációjával kategóriagyőztes termelékenységet, kimagasló tisztamag és szalma minőséget, könnyű átszerelhetőséget és megbízhatóságot nyújt – mindezt úgy, hogy az üzemeltetési költségeket alacsony szinten tartja.”
Lionel Gleyroux (Combines and New Holland Flagship Europe) kijelentette: „A Crossover kombájn új szegmens a New Holland egyébként is széles termékkínálatában. A gép a középkategóriás, hagyományos szalmarázóládás gépek és a zászlóshajó rotoros modellek között kapott helyet. A Crossover betakarítási koncepciót a legjobb szaktudásunk szerint hoztuk létre, hogy minden gazdálkodó számára lehetőséget biztosítsunk arra, hogy a termelékenység, sokoldalúság és hatékonyság új szintjére léphessenek. A gép mindkét betakarítási technológia legjobbját kínálja, kategória-győztes áteresztőképességgel.”
Hozzátette, hogy: „az új Crossover betakarítási technológiával partnereink mindenképpen többet kapnak: magasabb termelékenység, jobb aratási minőség és jelentős megtakarítás. A CH kombájnok a büszkén viselt egyedi ‘Crossover Harvesting' logóval jelzik az oldalburkolatok alatt rejlő innovációt.”
A Crossover betakarítás kategória győztes áteresztőképességet biztosít magas minőségű tisztamag és szalma minőség mellett
A CH kombájn kategóriájába tartozó hagyományos szalmarázóládás gépekhez képest, az új New Holland modell áteresztőképessége +25%. A két darab keresztirányban elhelyezett kialakítású cséplőszerkezet cséplődobja, a maga 600 mm-es átmérőjével kimagasló cséplési teljesítményt nyújt, ami a kategóriában a legnagyobbnak számít. Mindez a felhasználóbarát, szekcionált dobkosárral ötvözve a legjobb választás azok számára, akik sokoldalúan felhasználható gépet keresnek, hiszen nagyon gyors (kevesebb, mint 20 perc) váltást tesz lehetővé a termények között.
Az új, HD hajtású dobvariátorral a cséplődob fordulatszáma a kabinból kontrollálható, ami azt jelenti, hogy a gépkezelő azonnal reagálni tud a változó körülményekre. A cséplőrendszer a jól bevált CX kombájnokról megismert Opti-Thresh™ rendszerrel rendelkezik, azaz a dobkosár hátsó szegmense szerszámok használata nélkül, könnyedén állítható. A felső szegmens dobtól távolabbi pozícióba állításával a dörzshatás enyhébb, így kíméletesebb behatások érik az anyagáramot, amivel jobb szalmaminőséget eredményeznek.
A Crossover Harvesting koncepció úgy született meg, hogy két ikerrotorral ötvözték a már jól ismert, hagyományos és nagy áteresztőképességű két dobos cséplőrendszert – a New Holland rotoros betakarítási technológia fejlesztésében eltöltött 45 évnyi tapasztalat hatására. Az ikerrotoros technológia a több, mint 45 éves bemutatása óta közismerten a leghatékonyabb és legkíméletesebb cséplési rendszer, mely ezek mellett a legalacsonyabb tört szem aránnyal működik. A CH7.70-es kombájn speciálisan kialakított, egyenként 53,5 cm átmérőjű 345 cm hosszúságú ikerrotor a gépkategória legnagyobb leválasztási felületével rendelkezik (2,9m2), amely tökéletesen illeszkedik a gyártó célkitűzéséhez.
A CH7.70 a Varifeed™ adapter sorozat bármelyik tagjával felszerelhető, egészen 9,15 méterig. Javasolt a kimondottan CH-hoz létrehozott Varifeed™ család legújabb, 8,53 m szélességű modelljét választani. A ferdefelhordó csatlakozó kerete mechanikusan állítható annak érdekében, hogy minden típusú betakarító adapter vágószerkezete megfelelő szöget zárjon be a tarlóval.
A New Holland, annak köszönhetően, hogy ötvözte a legjobb technológiáit, a piacvezető ikerrotoros és hagyományos rendszereket, a kategória legnagyobb áteresztőképességű kombájnját hozta létre, az új CH Crossover betakarítógépet
Az új típusú három lépcsős tisztító rendszer kapacitása tökéletesen illik a CH gép magas cséplési és leválasztási teljesítményéhez. A New Holland Triple-Clean™ többlépcsős rostarendszere az előkészítő asztalon történt plusz egy lépcső kialakításának köszönhetően +15%-os áteresztőképességgel dolgozik. A SmartSieve™ rendszernek hála a CH7.70-es kombájn hibátlanul teljesít a dombos vidékeken is. Az automatika a megfelelő tisztítási hatékonyság fenntartásának érdekében 25%-os oldallejtésig képes biztosítani a felső rosta egyenletes terheltségét. Automatikusan beállítja a megfelelő rostamozgást a szelelő ventilátor fordulatszámához és a betakarítandó növény magméretéhez igazodva. Ezt kiegészíti a díjnyertes Opti-Fan™ rendszer, ami szintén automatikusan szabályozza a tisztító rendszert átjáró légáram intenzitását attól függően, hogy a gép lejtőn vagy emelkedőn halad. Hegymenetben csökkenti a ventilátor fordulatszámát, hogy a tisztamag ne távozzon a gépből, valamint lejtmenetben növeli a fordulatszámot annak érdekében, hogy elkerülje a tisztítószekrény eltömődését.
Hegyvidékes területeken a betakarításhoz a Lateral verzió biztosítja a megfelelő körülményeket.
Kiváló üzemanyag fogyasztás és alacsony üzemeltetési költségek
A CH7.70 teljesítménye hátterében az FPT Cursor 9-es erőforrása áll a maga 374 lóerejével, amely 34 LE-vel több, mint a szalmarázóládás CX6.90-es kombájné. A motor az FPT Industrial levédett HI-eSCR 2 technológiának köszönhetően megfelel a legszigorúbb Stage V emissziós előírásoknak. A gép napi karbantartása nagyon egyszerű, a gépkezelőnek mindössze négy jól hozzáférhető zsírzó pontra kell odafigyelnie. Az erőforrás kipufogógáz-kezelő rendszere karbantartásmentes, a tiszta üzem eredménye a kimagasló hatásfok, ezáltal minimális fajlagos hajtóanyag felhasználással kell csak kalkulálnunk. Továbbá a három éves kiterjesztett garancia (1200 motor üzemóra) érvényes a fő alkotóelemekre (erőforrás, meghajtás és az utókezelő rendszer), valamint a hosszú szerviz-intervallumok (600 óra) valóban minimálisra csökkentik a gép üzemeltetési költség.