|
|
A TL mechanikus valamint a VRT elektronikus változatok egyaránt szerelhetők ISOBUS rendszerrel. Lehetővé válik tehát a vetőgép elektronikus vezérlőrendszerének kommunikációja a traktorok fedélzetére telepített univerzális terminálokkal: lényegében a traktor ISOBUS terminálja fogja a vetőgépet vezérelni, amely a vetőgép virtuális termináljaként működik. |
|
Az elektromos hajtás előnyei A VRT-rendszer a magadagolók mechanikus hajtását elektromos hajtásúra cseréli, és így lehetővé teszi a kijuttatott mennyiségének (kg/ha) automatikus szabályozását, mind a vetőmag, mind a műtrágya tekintetében. A fő előnyök a nagyobb pontosság és vetési sebesség valamint a munkaidő rövidítése. |
|
A szóráskép és az átfedések A GPS-rendszerrel ellátott traktor csatlakoztatható a vetőgéphez (ha VRT ISOBUS rendszerrel van felszerelve). A szántóföldi műveletek optimalizálása és a felesleges kijuttatás minimalizálása érdekében a kijuttatási térképek használata ajánlott. |
|
A MONTANA 4 részre osztott adagolóval szerelt, amelyek mindegyike egy-egy vetési szakaszt szolgál ki: A vetőgép 4 magelosztóval van ellátva. Ennek a funkciónak köszönhetően a MASCAR MONTANA felszerelhető az opcionális "szakaszoló egységgel", amely a szórás tárképek használatával kombinálva, negyedenként automatikusan elzárja a vetési szakaszokat, hogy minimalizálja vagy akár meg is szüntesse az átfedéseket. |
|
Mascar Montana 450 pneumatikus vetőgép
- 4,5 m munkaszélesség
- 1.500 literes magtartály
- Kéttárcsás csoroszlya
- Központi csoroszlyanyomás állítás
- Sorelzáró elektronika
- Precíz, fokozatmentes hajtómű
- Aprómag vetéshez is (min. 0,4 kg/ha)
- 4 magadagoló, 4 magelosztó -> egyenletesen lejtő magvezető csövek
Akciós ár: 6 990 000 Ft + ÁFA
|
|
Keresse kollégáinkat bizalommal!
|
|
Nagy Márk 06-30/627-8052 +36-62/554-640 szegana1@t-online.hu
|
|
|
|
|
|