A DEUTZ-FAHR új modelljei a terhelés alatt kapcsolható (Powershift) váltóval felszerelt 160-230 LE-s vontatók piacát erősítik, mely az európai iparági mennyiség nagyjából 35-40%-át teszi ki. A DEUTZ-FAHR LAND lauingeni (Németország) gyárában kifejlesztett és gyártott új modellek akár 8%-kal nagyobb nyomatékra képesek, új, nagyobb üzemanyagtartályt kaptak, fokozott kényelmet kínálnak az új funkciók sokaságával felszerelt MaxiVision fülkében ülő vezetőnek, és még a karbantartásuk költsége is csökkent a kedvező szervizperiódusoknak köszönhetően.
Az új két 4-hengeres modellt a kiváló manőverezhetőséget biztosító kis tengelytávjuk és az akár 171 LE leadott teljesítményük teszi igazán meggyőzővé. A 6-hengeres 6160-6230-as modellek megújult DEUTZ TCD motorokkal vannak felszerelve. Ezek a motorok a közepes tengelytávval rendelkező 6160-6190-es modelleken akár 192 LE, a nagy tengelytávval rendelkező 6210-6230-as modelleken pedig akár 230 LE leadására képesek.
Az új modellek a Deutz-Fahr lauingeni (Németország) traktorgyárában készülnek.A megnövelt teljesítményt garantáló Deutz TCD 6.1 motorok kézzelfogható javulást mutatnak mind a nyomatékgörbe, mind a rugalmasság tekintetében. Mivel ezek a traktorok már 1000-es fordulatszámon maximum közeli nyomatékkal működnek, ezért feladataik többségét alacsony motorfordulatszám mellett is el tudják elvégezni. A két sebességváltó-változatnak köszönhetően jelentős üzemanyag-megtakarítás érhető el.
Az új modellek megújult DEUTZ TCD motorokkal vannak felszerelve.A bevált, hatékony és leegyszerűsített Powershift sebességváltók 30 sebességfokozatot kínálnak a vezetőnek előre- és 15 fokozatot hátramenetben. Az opcionális kúszófokozat 54 + 27-re növeli a rendelkezésre álló sebességfokozatok számát ami APS (Automatic Power Shift) funkcióval is rendelkezik. Az elektronikus vezérlőegység a tartományon belül a Powershift fokozatok kiválasztásában és automatikus átkapcsolásában segíti a vezetőt.
Az RCshift sebességváltók működése teljesen automatikus. Az 5 automata és 6 Powershift fokozattal rendelkező RCShift sebváltók a legkisebb fokozattól a legmagasabbig zökkenőmentes váltást biztosítanak. Azt is lehetővé teszik, hogy a vontató úgy érjen el 40 km/óra sebességet közúton, hogy a motor fordulatszáma tartósan mindössze 1158 rpm, illetve 50 km/óra esetén csak 1447 rpm (a motor fordulatszáma abroncstól és modelltől függően némi eltérést mutathat). Az összes sebességfokozat a tengelykapcsoló-pedál lenyomása nélkül kapcsolható, miközben a váltás művelete a Stop&Go funkciónak köszönhetően a tengelykapcsoló használata nélkül is megszakítható, majd újraindítható.
A DEUTZ-FAHR most először kínálja a MaxiVision vezetőfülkét három változatban, hogy a vásárló azt a kényelmi és felszereltségi szintet választhassa, amelyik megfelel a pénztárcájának.
Alapkivitelben a végletekig leegyszerűsített munkakörnyezetet kínáló MaxiVision fülke 4 mechanikus hátsó hidraulika csatlakozóval rendelkezik, és Powershift vagy RCshift váltóval egyaránt megvásárolható.
Tágas MAxiVision vezetőfülke.A MaxiVision+ egy újonnan kifejlesztett vegyes konfigurációt foglal magában, két mechanikus és két elektrohidraulikus vezérlésű hidraulika csatlakozóval hátul. A kényelem és az egyszerű kialakítás tökéletes egyensúlyát kínálja, mely Powershift és RCshift váltóval is kapható.
A MaxiVisionPRO fülkében elektromos vezérlésű hidraulika csatlakozók, valamint többek között ISOBUS és precíziós gazdálkodásra alkalmas kiegészítő funkciókat kínáló, MaxCom kartámaszon elhelyezett opcionális 12” méretű iMonitor segítik a vezető munkáját. A MaxiVisionPRO fülke kizárólag RCshift váltóval vásárolható meg.
MaxCom kartámaszon elhelyezett opcionális 12” méretű iMonitor.Minden MaxiVision fülke felszerelhető az új, 65%-kal nagyobb XLarge hátsó tükrökkel, nyitható első ablakkal, több okostelefon- és táblagéptartóval, kivehető hűtödobozzal, valamint a teljesen új 4.1-es prémium kategóriás hangrendszerrel.
Az újonnan kifejlesztett 84 l/perc teljesítményű szivattyúval rendelkező nyitott központú rendszerből kiindulva akár 160 l/perc kapacitású opcionális terhelésérzékelő rendszerek is kiépíthetők. A hátsó TLT-vel alapfelszereltségként az összes üzemi sebességfokozat elérhető: 540 / 540 ECO-tól egészen 1000 / 1000 ECO-ig. Opcióként 1000 vagy 1000 ECO TLT helyezhető el elöl, a 6-hengeres modellekhez pedig DUALSPEED első TLT is rendelhető. Az erős hátsó 3 pont hidraulika 9700 kg-ot is felemel, míg az új, hatékony első emelőszerkezet maximális teherbírása 3800 kg. Ezenkívül a DEUTZ-FAHR 4110 kg, illetve 5450 kg teherbírású verziókat is kínál (a 6190-es, 6210-es és a 6230-as modellen).
A legfejlettebb precíziós és telemetriás rendszerek megszüntetik a pazarló átfedéseket, amivel csökkentik a felhasznált üzemanyag mennyiségét és az alkatrészek kopásának mértékét, továbbá időt takarítanak meg a gépkezelő számára. A páratlan Auto-Turn funkció lehetővé teszi, hogy a vontató automatikusan megforduljon a táblavégeken. Az iMonitoron a vezető a munkagép valamennyi funkcióját kezelni tudja. A monitor megújult kezelőfelülete intuitívabb, mint korábban, és több új kényelmi funkcióval rendelkezik. Az XTEND révén az iMonitor képernyője vezeték nélkül összekapcsolható külső táblagépekkel. Így a kezelő jobb áttekintéssel rendelkezik, és a táblagépen az ISOBUS UT terminált használva fülkén kívülről is elvégezheti a munkaeszközök beállítását. Az új 6-os sorozatú traktorok alapfelszereltségében egy adatkezelési csomag és az SDF Fleet Management flottakezelő rendszer is megtalálható, mely az első évben díjmentesen használható. Ez megteremti a távdiagnosztika lehetőségét, tovább javítva a márkakereskedés és a vezető közötti kommunikációt.
A sorozatba tartozó összes modell felszerelhető a következő generációs ProfiLine homlokrakodókkal, amelyek kifejezetten ezekre a munkagépekre lettek kialakítva. Akár 4,6 méteres emelési magasságukkal és 4900 daN felszakító erejükkel az új 6-os sorozat modelljei bármilyen rakodási feladatra kiválóan alkalmasak.
Az első tengelyen elhelyezett új felfüggesztés-érzékelő magasabb szintre emeli a menetkényelem fogalmát. A vontatási igényektől függően az új 6-os sorozat tagjai hidraulikus és/vagy pneumatikus pótkocsifékekkel egyaránt felszerelhetők. A Dual Mode funkciónak köszönhetően a vontatóra a hidraulikus fékkel felszerelt pótkocsik régi és újabb típusa is rákapcsolható. A 6-hengeres modellekhez kipufogófék is rendelhető, mely az alkatrészek kopása nélkül biztosít további fékerőt. A 6210-es és 6230-as vontatók elöl nagy teljesítményű száraz tárcsafékekkel is felszerelhetők. A gyors fékhatás érdekében fékrásegítő garantálja a tökéletes fékteljesítményt, amelytől a vezetőnek kisebb nyomást elég kifejtenie a pedálra.
A Deutz-Fahr új 6-os széria a limitált kiadású Warrior verzióban is elérhető.
A 4-hengeres modellek most először kaphatók az exkluzív fekete Warrior Version változatban, melyen 23 db LED-lámpa került elhelyezésre. Végül pedig a vezető a Coming Home funkciónak köszönhetően biztonságban hagyhatja el az új 6-os sorozat parkolóhelyét egy-egy hosszú munkanap végén.
Fedezze fel a Deutz-Fahr ÚJ 6-OS SZÉRIÁJÁT >>>