2024. március 28. csütörtök Gedeon, Johanna

Elkezdődött a „Pezsegj szabadon!” kampány

Agro Napló
Elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) „Pezsegj szabadon!” kampánya, melynek célja a pezsgőfogyasztás népszerűsítése.

A koronavírus járvány utáni újranyitás ugyanis jó alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra hanem a szabadság élményének közös megélésére is, melyből a legnagyobb hiányt szenvedték az emberek a karantén hosszú hónapjai alatt – foglalta össze a szakmai szervezet az elmúlt egy év legfontosabb tapasztalatait.

Ezért a HNT május elején  elindította „Pezsegj szabadon!” kampányát, amellyel a minőségi magyar pezsgő tudatos és mértékkel való fogyasztására szeretné ösztönözni a fogyasztókat a Covid-19 utáni nyitást követően.

Az országos kampány fókusz platformja az online tér. A pezsegjszabadon.hu weboldal létrehozásával a HNT arra buzdítja a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”.  A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek. A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.

A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza együttműködve a pezsgő pincészetekkel. A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni.

Légli Ottó, a HNT elnöke a következőképpen fogalmazott a kampány céljáról és jelentőségéről: „A pezsgő fogyasztása Magyarországon többnyire az örömteli ünnepi pillanatokhoz kapcsolódik. A HNT elnökségével úgy gondoljuk, hogy a járványveszély miatti korlátozások enyhítése, a teraszok és éttermek nyitása, a szabadság érzésének átélése remek alkalom egy palack pezsgő kibontására, a közös ünneplésre és koccintásra természetesen a védelmi és járványügyi intézkedések figyelembevételével. A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti.”

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Artvertising Group csapatát bízta meg a kampány megtervezésével, irányításával és a média-mix kialakításával. Nagy Gergely, az Artvertising Group Kreatív Igazgatója szerint: mintegy másfél éves bezártságot követően szinte mindenki arra vágyik, hogy kimozdulhasson otthonról, szabadon mozoghasson, hogy végre újra pezsegjen az élete. Egy ilyen eufórikus helyzetben még azokat is könnyebb megszólítani, akik életének nem szerves része ez a típusú kikapcsolódás.

Éppen ezért voltunk könnyű helyzetben, hiszen ritka az a pillanat, amikor egy aktuális esemény (újranyitás), egy kézenfekvő asszociációval, ennyire egyszerűen ráhúzható a kategória kommunikációra. Kampányunkkal arra buzdítunk mindenkit, hogy bátran élje meg ezt a pillanatot, hogy újra pezsegjen szabadon, és ehhez az ünnepléshez pedig mi más is lehetne a méltó társ, mint egy pohár pezsgő. A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik. A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el saját pezsgős élményfotóját, többek között olyan véleményvezérek mint Nádai Anikó és Kucsera Gábor – tartalmazza az ismertetés.

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
A tejmarketingnek továbbra is ára van

A tejmarketingnek továbbra is ára van

Az Agrárminisztérium támogatja a tejfogyasztás népszerűsítését. További három évre fenntartja a Tej Szakmaközi Szervezetnél működő Közösségi Marketing...

Borfogyasztás – nem csak hagyományosan

Borfogyasztás – nem csak hagyományosan

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa (HNT) megtartotta a „Keverd és kóstold” című kampány sajtótájékoztatóját, melyen a boralapú koktélok kerültek fókuszba.

Pezseg a pezsgőpiac

Pezseg a pezsgőpiac

Magyarországon évente mintegy 200 ezer hektoliter pezsgőt állítanak elő, hazánk ezzel a világ 10-11. legnagyobb pezsgőgyártója – derül ki a Nemzeti Ag...

Ezen múlhat a magyar bor jövője

Ezen múlhat a magyar bor jövője

Az állandóan változó kihívások közepette a termelés hatékonyságán és a megújuláson múlik a magyar bor jövője – hangsúlyozták a szakértők a Hegyközsége...

Emelné a bor árát a HNT

Emelné a bor árát a HNT

Az elmúlt években a magyar borok nagykereskedelmi árai nem, vagy csak igen csekély mértékben változtak, annak ellenére, hogy az ágazat termelési költs...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!