Minden rekordot megdöntött a Pick-promóció!

Agro Napló
Még soha egyetlen külföldi vagy hazai termék sem ért el akkora sikert a budapesti repülőtéren, mint idén májusban a Pick-szalámi és a Royal Tokaji öt puttonyos tokaji aszúja. A Pick Szeged Zrt., a Heinemann Duty Free és a Budapest Airport közös akciója során az utazók nemcsak ingyenes kóstoláson vehettek részt, hanem ha termék elnyerte a tetszésüket, akkor abból rögvest akciós áron vásárolhattak is a repülőtéri boltban.

Azt nehéz lenne eldönteni, hogy minek vagy kinek volt nagyobb sikere a SkyCourt közepén: a Pick és a Herz márkájú téliszaláminak vagy az azt kínáló, piros-fehér-zöldbe öltözött hostesseknek, akik a szalámit kínálták. Akár hogy is, a szalámis hungarikum termék-promóció minden eddigi eladási rekordot megdöntött és hatalmas sikert aratott az utazók körében. A budapesti repülőtér történetében még soha, egyetlen termék promóciójával sem sikerült a havi eladásokat a 200 000 eurós álomhatár fölé tornázni, lefőzve a nemzetközileg is jó ismert skót whiskyket és a márkás női kozmetikumokat is.

Ezt a fajta hármas promóciót, amikor a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a magyar gyártó közös, összehangolt akciót folytat a repülőtéren, először tavaly nyáron próbálták ki – hatalmas sikerrel. Azóta a kereskedelmi akcióknak ez a formája már számos marketing-díjat is elnyert és szinte folyamatosan váltják egymást a hungarikumok a SkyCourtban és a duty free polcain. A kóstoltatással egybekötött kedvezményes akció minden termék kategóriában jelentős forgalomnövekedéssel járt, jelenleg éppen a villányi, egri és szekszárdi vörösborok szerepelnek a kínálatban. Számos alkalommal az AMC, az Agrár Marketing Centrum segíti a magyar termelők megjelenését a repülőtéri kampányban.

A májusi Pick-promóciával kapcsolatban Nagy Endre a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója ezt hangsúlyozta: „Nagyon fontosnak tartjuk a PICK-termékek jelenlétét a Heinemann-üzletekben. Cégünk mindig nyitott a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free kreatív

ötleteire, amelyek a tervezéstől a megvalósításig a legmagasabb színvonalat képviselik. A promóció alatt termékeink kimagasló megjelenítést kaptak a repülőtér kommunikációs felületein és az üzletek polcain, ez azután kiemelkedő értékesítési számokat is eredményezett. A várakozáson felüli sikert hozó májusi promóció is igazolta, hogy a PICK (és a HERZ) Téliszalámi méltán lett hivatalosan is Hungarikum, hiszen a világ minden tájára elviszik Magyarország jó hírét.”

„További jelentős potenciált látunk az ún. trinity vagyis hármas „Budapest Airport - Heinemann Duty Free – magyar termelő” közötti együttműködésben, akár minőségi magyar élelmiszerekről, akár magyar borokról legyen szó.” – jelentette ki Fritz Janach, a Hungarian Duty Free Kft. ügyvezető igazgatója. Hozzátette: „A májusi promócióval elért havi eladási rekord meggyőzött bennünket arról, hogy sikerült a céltábla közepébe találnunk, pontosabban valós vásárlói igényeket elégítettünk ki. Az utasok egyre jobban keresik a jó minőségű helyi termékeket, amikor Európa repülőterein keresztül utaznak. Ezért úgy döntöttünk, hogy a megkezdett hungarikum-sorozatot folytatjuk a teljes nyári utazási szezonon keresztül.”

„Nagyon büszkék vagyunk a Pick-promóció sikerére, hiszen ezt a fajta kereskedelmi akciót az utasok igényeinek felmérésére alapoztuk, amelyből kiderült, hogy nagyon nagy az igény a jó minőségű, helyben előállított magyar termékekre.” - mondta Kam Jandu, a Budapest Airport kereskedelmi igazgatója, majd kifejtette: „Nem pusztán kereskedelmi akcióról van szó, hanem egyfajta ország-imázsról is, nevezetesen, hogy a turisták nem csak szép emlékekkel, hanem kiváló minőségű magyar termékekkel távozzanak, amiket csak itt, a budapesti repülőtéren lehet megkapni. A légiközlekedés nemzetközi világában itt a Liszt Ferenc Repülőtéren folytatjuk Magyarország és a magyar termékek kiemelt szintű bemutatását, hiszen ez találkozik az utasok igényeivel is.

A Pick-promócióról készült képeket innen lehet letölteni:

http://goo.gl/LWNZE9

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
Pistázd meg!

Pistázd meg!

Magyarország egyik lenépszerűbb élelmiszere, az Erős Pista új „megPistázott” filmje annak az előzménye, hogy az Univer Product Zrt. 75 éves történetén...

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!