MENÜ

MezőgépÉSZek 2016-17.

2016.10.24.

Az Agro Napló és a MEGFOSZ együttműködése újabb állomásaként többfordulós őszi játékot hirdetünk mezőgazdasági gépésztechnikus, gépész és gépjavító szakos középiskolások részére. A "MezőgépÉSZek 2016-17." elnevezésű online játékban a diákok 3-5 fős csapatokkal vehetnek részt. A játék egyaránt számít a fiatalok kreativitására, szakmai elhivatottságára és felkészültségére.

Jelentkezési lap

 


Nyeremények

Fődíj: Utazás a SIMA 2017 mezőgazdasági kiállításra (Párizs, 2017. február 26-március.2.) az FM támogatásával.

2. díj: CHH Nap Győrben

3. díj: Szakmai nap az Agrolánc Kft. fóti telephelyén


Támogatók

Földművelésügyi Minisztérium, CHH Műszaki KFT, Agrolánc Kft., Hungexpo Zrt., MKB Bank Zrt. és MKB Euroleasing Zrt.


A játék menete

Első forduló: Legyünk sokan! - 2016. november 2-16.

  • Bemelegítő, közösségépítő feladat, melynek célja a MezőgépÉSZek szakmai Facebook-csoport felpezsdítése.
  • A csapattagoknak mezőgazdaság és a gépek iránt érdeklődő ismerőseiket kell meghívniuk a játék hivatalos kommunikációs felületeként működő MezőgépÉSZek Facebook-csoportba, a „Tagok felvétele” menüpontban, a képen látható módon.

  • A meghívásokra 14 nap áll rendelkezésre. Az 5. és a 10. nap végén részeredményeket teszünk közzé. A végeredmény a 16. nap után alakul ki.
  • Pontozás: Minden november 2-16. között csatlakozott Facebook-csoporttag után, akit valamely játékunkban résztvevő csapattag vett fel, a csapatnak 1 pont jár.
  • Nyeremények: az első helyezett csapat a partnereink által felajánlott tárgyakból (pulóver, kabát, táska, bögre, pendrive stb.) álló ajándékcsomagot nyer.
  • A csapatok megszerzett pontjaik 1%-át viszik tovább a harmadik forduló utáni értékelésre.

Második forduló: MezőgépÉSZek Bingó – 2016. november 17-december 9.

  • Interaktív Facebook-játék, melyben elsősorban a diákok kreativitása számít.
  • A játék során 16 napon keresztül felteszünk a Facebookra az Agro Napló oldalára egy 16 rubrikából álló ún. bingó táblázatot, először csak egy, majd minden nap eggyel több rubrikával kitöltve. A rubrikákban a mezőgépész szakmához kapcsolódó különféle tevékenységek, fogalmak, szlogenek szerepelnek.

 

Tavaszi játékunk MezőgépÉSZek Bingó játékának feladványai

 

  • A diákoknak egy nap (pénteki feltöltés esetén egy hétvége) áll rendelkezésre, hogy egy, a feliratra reagáló fényképet vagy videót készítsenek. A csapat legalább egy tagjának szerepelnie kell a fényképen. A fényképet a [email protected] e-mail címre kell küldeni.
  • A beérkezett képeket a következő nap 14.00 órakor tesszük közzé az Agro Napló Facebook-oldalán egy albumban. A képek sorrendje az albumban beérkezésük időpontja szerint alakul.
  • A közzétételt követően újabb egy napja van a csapatoknak, hogy lájkokat gyűjtsenek fényképük alá. Lájkkal egyenértékűként fogadunk el bármilyen reakciót, még a negatív „dühítő”, „szomorú” reakciókat is, mivel ez is azt jelenti, hogy felkeltette az olvasók érdeklődését.
  • Pontozás: A közzétételt követő nap 14.00-kor print screent (képernyőfotót) készítünk az állásról, és lezárjuk a lájkgyűjtést. Az ezután érkező lájkok és reakciók nem számítanak. A lájkok (és reakciók) száma alapján 30-29-28-27-26-(...)-1 pont jár az első tíz csapatnak + 10 pont „A nap képének”, amelyet a reakciók számától függetlenül a legszebb, legviccesebb vagy legérdekesebb fotónak ítélünk oda szerkesztőségi döntés alapján.
  • Nyeremények: az első három helyezett csapat a partnereink által felajánlott tárgyakból (pulóver, kabát, táska, bögre, pendrive stb.) álló ajándékcsomagot nyer.
  • A csapatok a megszerzett pontjaik 25%-át viszik tovább a harmadik forduló utáni értékelésre.

Harmadik forduló: MezőgépÉSZek online teszt – 2017. január 3-10.

  • A harmadik fordulóban a nyereményeket felajánló partnerek bevonásával, az általuk megküldött vagy interneten elérhető termékinformációk, szakmai háttéranyagok, videók, érdekességek felhasználásával összeállított online tesztet kell a csapatoknak kitölteni. A teszt egyaránt tartalmaz feleletválasztós és önállóan megválaszolandó kérdéseket.
  • A kérdőív kitöltésére 7 napot kapnak a csapatok.
  • Az első két fordulóból hozott pontok és a teszt során elért pontok összegzése alapján a legjobb 6 csapat bejut az országos döntőbe.

Országos döntő az AgrárgépShow-n: 2017. január 27. 12.30-14.00
G Pavilon, Fórum színpad

  • A legjobb 6 csapat élőben csap össze az AgrárgépShow-n. Ide már nem hoznak pontokat a csapatok, csak az aznapi teljesítményük számít.
  • Az élő versenyben elméleti feladat (villámkérdések, activity), valamint gyakorlati feladat (gépjavítás, problémamegoldás) is szerepelni fog. A feladatokról, segédanyagokról részletes tájékoztatást a továbbjutó csapatoknak december folyamán adunk.
  • A versenyre szurkolóként a csapattagok osztálytársait is meghívjuk, így az osztályok a kiállítást is meg tudják tekinteni a vetélkedő után.
  • Főnyeremények: Az 1-3. helyezett csapat élményszerű nyereményben részesül (pl. utazás külföldi kiállításra, gyárlátogatásra, szakmai napra), míg a 4-6. helyezettek értékes tárgynyereményeket kapnak.

JÁTÉK SZABÁLYZAT

A Játék Szabályzat (a továbbiakban: Szabályzat) a Zsigmond Kft. (a továbbiakban: Szervező) által a MEGFOSZ (a továbbiakban: Partner) közreműködésével szervezett „MezőgépÉSZek 2016-17.” játékra (a továbbiakban: Játék) vonatkozik.

  1. A Játékban résztvevő személyek

A Játékban mezőgazdasági gépésztechnikus, gépész és gépjavító szakos középiskolások vehetnek részt csapatokba szerveződve, melyek létszáma minimum 3, maximum 5 fő. Csak olyan diákok lehetnek egy csapatban, akik ugyanabba az iskolába járnak.

  1. A Játék leírása

Első forduló: Legyünk sokan! A csapattagoknak mezőgazdaság és a gépek iránt érdeklődő ismerőseiket kell meghívniuk a játék hivatalos kommunikációs felületeként működő MezőgépÉSZek Facebook-csoportba, a „Tagok felvétele” menüpontban. A meghívásokra 16 nap áll rendelkezésre. Minden november 2-16. között csatlakozott Facebook-csoporttag után, akinek a meghívót valamely Játékban résztvevő csapattag küldte, a csapatnak 1 pont jár. A csapatok megszerzett pontjaik 1%-át viszik tovább a harmadik forduló utáni értékelésre.

Második forduló: MezőgépÉSZek Bingó. A forduló során a Szervező 16 napon keresztül közzétesz a Facebookon az Agro Napló oldalán egy 16 rubrikából álló "bingó" táblázatot, először csak egy, majd minden nap eggyel több rubrikával kitöltve. A rubrikákban a mezőgépész szakmához kapcsolódó különféle tevékenységek, fogalmak, szlogenek szerepelnek. A diákoknak egy nap (pénteki feltöltés esetén egy hétvége) áll rendelkezésre, hogy egy, a feliratra reagáló fényképet készítsenek. A csapat legalább egy tagjának szerepelnie kell a fényképen. A fényképet a [email protected] e-mail címre kell küldeni. Egy csapat naponta egy fényképet küldhet be: több kép beküldése esetén a Szervező az elsőként beérkezett fényképet veszi figyelembe. A beérkezett fényképeket Szervező a következő nap 14.00 órakor teszi közzé az Agro Napló Facebook-oldalán egy albumban. A képek sorrendje az albumban beérkezésük időpontja szerint alakul. A közzétételt követően újabb egy napja van a csapatoknak, hogy lájkokat gyűjtsenek fényképük alá. Lájkkal egyenértékűnek számít minden reakció (a negatív „dühítő”, „szomorú” reakciók is).

Pontozás: A közzétételt követő nap 14.00-kor a Szervező print screent (képernyőfotót) készít az állásról, és lezárja a lájkgyűjtést. Az ezután érkező lájkok és reakciók nem számítanak. A lájkok (reakciók) száma szerint sorba rendezve 30-29-28-27-26-(...)-1 pont jár az első tíz csapatnak + 10 pont „A nap képének”, amelyet a reakciók számától függetlenül a legszebb, legviccesebb vagy legérdekesebb fotónak ítél oda a Szervező. A a bingó megjelentetése, a képbeküldés, a képek közzététele, a reakciók gyűjtése és a pontozás folyamata 16 napon keresztül ismétlődik. A csapatok megszerzett pontjaik 25%-át viszik tovább a harmadik forduló utáni értékelésre.

Harmadik forduló: MezőgépÉSZek online teszt. A nyereményeket felajánló partnerek bevonásával, az általuk megküldött vagy interneten elérhető termékinformációk, szakmai háttéranyagok, videók, érdekességek felhasználásával, a Szervező által összeállított online tesztet kell a csapatoknak kitölteni. A tesztet Szervező kiküldi a kapcsolattartó e-mail címére és megjelenteti az agronaplo.hu oldalon. A teszt egyaránt tartalmaz feleletválasztós és önállóan megválaszolandó kérdéseket. A végső sorrend az első két fordulóból hozott pontok és a teszt során elért pontok összegzésével alakul ki. A sorrendben első 6 helyen végző csapat bejut az országos döntőbe.

Az országos döntővel kapcsolatban a Szervező részletes tájékoztatást juttat el a továbbjutó csapatok megadott elérhetőségeire a harmadik forduló végét követően.

  1. A Játék időtartama
  • Első forduló: 2016. november 2-16.
  • Második forduló: 2016. november 17 - december 9.
  • Harmadik forduló: 2017. január 3-10.
  1. Jelentkezés a Játékra

A Játékra jelentkezni a www.agronaplo.hu/nyeremenyjatek/mezogepeszek-2016-17 oldalon található online jelentkezési lap kitöltésével lehet 2016. november 8-án 16.00 óráig. A jelentkezés feltétele, hogy csapatonként egy fő kapcsolattartó megadja e-mail címét és telefonszámát, és a Szabályzatban foglaltak szerint hozzájáruljon személyes adatai kezeléséhez.

  1. Nyeremény

Első forduló nyereménye: Az első helyezett csapat a Szervező és a Partner partnerei által felajánlott tárgyakból (pl. pulóver, kabát, táska, bögre, pendrive stb.) álló ajándékcsomagot nyer.

Második forduló nyereménye: Az első három helyezett csapat a Szervező és a Partner partnerei által felajánlott tárgyakból (pl. pulóver, kabát, táska, bögre, pendrive stb.) álló ajándékcsomagot nyer.

Harmadik forduló nyereménye: Az első hat helyezett csapat az országos döntőn való részvételi lehetőséget nyer. Amennyiben valamely csapat visszalép az országos döntőtől, a Szervező mérlegelheti, hogy kevesebb csapattal rendezi meg a döntőt, vagy felkínálja a lehetőséget a 7. helyezett csapatnak.

Főnyeremények: Az országos döntőn szereplő csapatok nyereményei.

  1. díj: hamarosan!
  2. díj: hamarosan!
  3. díj: hamarosan!
  4. díj: hamarosan!
  5. díj: hamarosan!
  6. díj: hamarosan!

A nyerteseket a nyereményekre vonatkozóan semmilyen adó- vagy járulékkötelezettség nem terheli.

  1. Nyertesek értesítése

A nyerteseket a Szervező minden esetben az általuk megadott e-mail címen és telefonszámon értesíti, valamint a www.agronaplo.hu oldalon közzéteszi a a játék végeredményét.

  1. A nyeremények kézbesítése

Az első és második forduló nyereményeit a Játék Szervezője kézbesíti, vagy kézbesítteti a nyerteseknek. A főnyeremények esetén a Szervező közvetít a nyeremény felajánlója és a nyertes között.

Játékosok kötelesek együttműködni a nyeremények átvétele érdekében. Amennyiben ennek nem tesznek eleget és a nyeremény átvétele meghiúsul, a Szervezőt, valamint a Partnert semmilyen felelősség nem terheli.

  1. Adatkezelés

A Játékosok a Játékban való részvétellel automatikusan hozzájárulnak ahhoz, hogy megadott adataik (név, e-mailcím, telefonszám) a Szervező és a Partner, mint adatkezelők adatbázisába kerüljenek és azokat a Szervező minden további engedély és ellenszolgáltatás nélkül kezelje a nyertesek értesítése és az eredményhirdetésig érkező reklamációk kezelése céljából, továbbá hozzájárul ahhoz, hogy a Szervező és a Partner termékeivel/szolgáltatásival kapcsolatos információkat küldjön részére. Amennyiben adatai jövőbeli felhasználáshoz mégsem kíván hozzájárulni, nevének megadásával elektronikus levélben kérheti adatai törlését a Szervezőtől, a nyertesek kötelező adatkezelésén túlmenően.

Mind a Szervező, mind a Partner a személyes adatokat az Adatvédelmi törvény rendelkezései szerint, bizalmasan kezeli a Játékosoktól kapott felhatalmazások keretei között.

További adatkezeléssel kapcsolatos információk: Az Agro Napló adatvédelmi elvei

  1. Felelősségkizárás

A Játékosok az általuk tévesen szolgáltatott adatokból adódó valamennyi következményt maguk viselik. Az adatok helytállóságát a Játékra történő jelentkezés során (vagy azt követően) a Szervezőnek és a Partnernek nem áll módjában ellenőrizni. Ezzel kapcsolatban a felelősség és minden ezzel járó jogi és anyagi következmény minden esetben a Játékosokat terheli.

A Szervező kizár minden felelősséget bármilyen kártérítési, kártalanítási igényért a Játékban való részvétel során, a Játék esetleges hibáiból, hiányosságaiból, hibás működéséből, a Játék során bekövetkezett késésekből eredő vagy ahhoz kapcsolódó költségekért, károkért, veszteségekért.

A Szervező nem vállal felelősséget azért, ha a Játék időtartama alatt a Játék, illetve a Játékot tartalmazó weboldal technikai okokból időszakosan nem érhető el.

  1. Egyéb

A Játékos a Játékban történő részvétellel automatikusan elfogadja a jelen Szabályzatot és feltétel nélküli beleegyezését adja ahhoz, hogy nyertessége esetén nevét a Szervező a weboldalán a sorsolást követően nyilvánosságra hozza.

A Játékos kijelenti, hogy a regisztrációs adatai megfelelnek a valóságnak.