Most azonban „szakosították” az eszmecseréket és külön-külön találkoznak a szarvasmarha-, a sertés-, és a baromfitartókkal. A tavaszi hónapokban öt helyszínen gyakorlati bemutatókkal, teleplátogatással egybekötött roadshow-t szerveztek.
Ez az igen hatékony marketing és PR (public relations: kapcsolatszervezõ, közvélemény-formáló, tájékoztató, direkt kommunikációs) eszköz számos lehetõséget kínál. A termék-, a márka megismertetését, a cég, a cégcsoportok és a gazdák – a partnerek – közötti kapcsolat kialakítását, a jó hírnév, a bizalom erõsítését segíti. A marketing és a PR tevékenység itt kapcsolódik igazából össze. A marketing szakma világhírû professzora, Philip Kotler „marketing-PR” elnevezéssel illeti ezt az összetett, jelentõs szakmai felkészültséget, szervezõ munkát igénylõ akciót.Az alapelv: „Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.” A bábolnaiak elmentek a „hegyhez”, a partnereikhez.
A Bonafarm-Bábolna Takarmány a sûrûsödõ gondok – a tovább csökkenõ állatállomány és az egekbe szökõ takarmány alapanyag-árak ellenére – 2010-ben sikeres esztendõt zárt. Ez jórészt a kölcsönösen elõnyös partnerkapcsolatoknak köszönhetõ.
Hogyan tovább? Erre az alapvetõ kérdésre keresték a választ a roadshow résztvevõi.
A találkozókon bemutatták a takarmányozás legújabb elméleti és gyakorlati módszereit, valamint a referenciatelepek fejlesztési megoldásait. Középpontban a takarmányozás áll, amely a termékelõállítás költségeinek túlnyomó részét – kétharmadát vagy akár háromnegyedét – teszi ki. Eredményességet, sikert meghatározó kérdésekrõl van szó! A találkozókon több, mint 200 érdeklõdõ vett részt, ami azt mutatja, az állattartók fontosnak tartják a szakmai információkat. A roadshow helyszínein minden résztvevõ bábolnai gumicsizmát kapott ajándékba, az elõadások után pedig értékes wellness-hétvégéket sorsoltak ki a megjelentek között. Fehér – Wellesz
A Bonafarm- Bábolna Takarmány Kft. TERMO termékcsaládja II.díjban részesült a „Termékdíj a Magyar Mezõgazdaságért” a Takarmányozás kategóriában.