MENÜ

A Fertilia márka elnyerte a Business Superbrands 2011 címet

Oldalszám: 38
2014.02.04.

2011. július 8., Enying – Idén negyedik alkalommal ült össze a 15 tagú, független szakemberekbõl álló zsûri, akik a Dun & Bradstreet adatbázis, valamint szakmai kamarák és szövetségek segítségével döntöttek arról, hogy mely márkák viselhetik az üzleti márkáknak ítélt Superbrands védjegyet. A bizottság döntése alapján a Fertilia márkát érdemesnek találták arra, hogy megkapja a Business Superbrands 2011 elismerést.

 

 

„A Business Superbrands cím elnyerése nagy siker és elismerés a számunkra, hiszen olyan pozitív visszajelzést kaptunk, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélõ zsûri az ágazat elismert szakembereibõl áll, akik döntésükkel tanúsítják a Fertilia márka eddigi sikerességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, hiszen sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet az elismerésre. A hazai „szupermárkáknak” járó díj azonban nem csak örömet, hanem felelõsséget is jelent a számunkra” – mondta Simon Péter, a Fertilia Kft. ügyvezetõ tulajdonosa. – „Az idén 20 éves, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalkozásunkban, amely fõ tevékenységként egyedi igényekre szabott mûtrágyák kutatás-fejlesztésével, gyártásával és forgalmazásával foglalkozik, már a kezdetektõl nagy gondot fordítottunk a szakszerûségre.

 

A szántóföldi növények tápanyag-utánpótlásának hazai szakértõjeként a Fertilia Kft. a fejlesztések és beruházások során mindig is arra törekedett, hogy szolgáltatásaival hiányt pótoljon, illetve a partnerek, a mezõgazdasági termelõk igényeit egyre szakszerûbben és pontosabban tudja kielégíteni. A Fertilia Kft. saját gyártású Gramix NPK termékcsaládja lehetõvé teszi a mûtrágyák egyedi igények szerinti összeállítását. Egy tavaly lezárult fejlesztési projekt biztosítja, hogy a kultúrnövény igényeihez igazodó összetételû és mennyiségû mikroelem tartalommal is kiegészítsük a már széles körben használt és sikeres Gramix NPK termékeinket. Így az adott táblára pontosan az a hatóanyag mennyiség és összetétel kerül, amire a növénynek szüksége van. Folyamatos fejlesztéseink azt célozzák, hogy a szántóföldi növénytermesztõknek a leghatékonyabb, legcélszerûbb tápanyag-utánpótlási megoldásokat kínáljunk. Természetes, hogy termékeink a környezettudatosság szempontjainak is megfelelnek, hiszen alapelvünk a következõ: „csak azt és annyit szórjunk, amennyit szükséges”.

 

Ez a cél az egyedi igényekre szabott mûtrágyáinkkal maximálisan megvalósítható. Az ügyfélközpontú, szakmailag megbízható és rugalmas szolgáltatások kialakítása érdekében már eddig is sok fejlesztést hajtottunk végre, amit a jövõben tovább fogunk folytatni. Jó érzés, hogy ezeket az erõfeszítéseket a piac is nagyra értékeli.”