A Trimble csatlakozik a CARE globális szegénység elleni kampányához (x)

Agro Napló
A Trimble csatlakozik a CARE nonprofit szervezet globális szegénység elleni kampányához, amelynek elnevezése a „(N)Ő táplálja a világot”; a program célkitűzése, hogy mintegy 50 millió nő és fiatal kistermelő valamint családjaik számára az élelemhez és a mindennapi táplálkozáshoz való hozzáférést javítsa – közölte lapunkkal az Axiál Kft., a Trimble hivatalos kereskedője Magyarországon.

A Trimble a mezőgazdaság egyik vezető technológiai szereplője a világon, és a cég azt tűzte ki céljául, hogy kampányt indít annak érdekében, hogy a CARE világméretű szegénységet csökkentő programjához adományozhasson akár 100 ezer dollárt is, (ami több mint 30 millió forintot jelent). A “(N)Ő táplálja a világot” elnevezésű kezdeményezés programokat és projekteket támogat Afrika, Ázsia és Latin-Amerika több mint 76 országában.

A kampány révén a Trimble alkalmazottainak, kereskedőinek, vásárlóinak és a nagyobb mezőgazdasági közösségeknek lehetőségük lesz adományozni, annak érdekében, hogy a vidéki közösségek fejlődhessenek.

"Mint a mezőgazdaság iránt mélyen elkötelezett vállalat, büszkék vagyunk arra, hogy erősítjük a CARE programot a “(N)Ő táplálja a világot” kampányon keresztül" - mondta Jim Chambers, a Trimble mezőgazdasági divíziójának alelnöke és vezérigazgatója. Hozzátéve: „ezen kívül a fejlődő országokban a nők szerepének erősítése a Trimble Alapítvány, a Trimble filantróp kezdeményezésének egyik elsődleges fókuszterülete, ez a kampány lehetővé teszi, hogy mezőgazdasági vállalkozásaink megfeleljenek ennek a küldetésnek. Nagyon fontos számunkra, hogy támogassunk olyan programokat, amelyek összekötik a nőket a gazdaságuk, a családjuk és a közösségük sikeréhez szükséges erőforrásokkal.”

Mindezt Juan Echanove, a CARE Élelmiszer- és Vízügyi Rendszerek vezető igazgatója kiegészítette még azzal, hogy „az élelmiszer- és táplálkozásbiztonságot tovább súlyosbítja a COVID-19, mivel az ellátási láncok megszakadhatnak és a piacok bezárulhatnak" Ezért fontos a szóban forgó akció.

A CARE kampány keretében 2020. november 1-30. között van lehetőség adományozni a Trimble weboldalán. A Trimble annyi pénzt adományoz a kampányban, mint amennyit partnerei, vásárlói felajánlanak (100 ezer dollár összegig). Ösztönzésként a Trimble a gazdáknak lehetőséget kínál arra, hogy a kampányhoz kapcsolódóan nyerjenek egy GFX-750 ™ kijelző és NAV-900 csomagot. (Az adományozáshoz és a nyerési lehetőség megismerése érdekében az érdeklődők látogassanak el a weboldalra.)

Címlapkép: Getty Images
NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!