A Galaxy amerikai márka , a cég indiai gyárában készül. Az abroncs magyarországi importőre az ATRA Kecskemét Kft , esetleges garanciális ügyekben mi intézkedünk. Középkategóriájú abroncs az ár/érték aránya nagyon jó. Az együttműködő partnereink tapasztalatai alapján a kopás teljesítmények, hasonló minőségű abroncsokkal összehasonlítva, nagyon jó eredményeket mutatnak, bátran ajánljuk a márka használatát.
VredesteinA Vredestein holland márka , a cég holland gyárában készül. Prémium kategóriájú abroncs, nagyon jó futás teljesítményekkel és egyéb jellemzőkkel. Ezen adatokat az ausztriai piacon, ezzel a márkával mintegy 25%-os piacrészesedést birtokló, együttműködő partnerünktől szereztük. Az abroncs ár/érték aránya, a hasonló minőségű márkákkal összehasonlítva, kedvező eredményt mutat. Bátran ajánljuk a márka használatát.
FirestoneA Firestone abroncs vállalatot 1900-ban alapította Harvey S. Firestone Akronban, Ohioban. 1932-ben Harvey S. Firestone, eredetileg famer, fejlesztette ki a világ első pneumatikus traktor gumiabroncsát. Ma a Firestone a Bridgestone Corporation része, amely a világ legnagyobb gumitermék gyártó vállalata. A vállalat több mint 130 000 embert foglalkoztat és éves értékesítési bevétele több mint $25,000 millió. A globális központ Tokióban van, az európai központ Brüsszelben. Bridgestone Europe K&F központot működtet, 8 üzemet és irodákat több mint 30 európai országban tobb mint 13 000 alkalmazottal.
A Firestone mezőgazdasági gumiabroncsok minden porcikájukban európai abroncsok: Római kutatási és fejlesztési részlegünkben tervezzük meg őket, és végezzük el a gondos tesztelésüket, majd Spanyolországban kerülnek gyártásra. A teljes folyamat során párbeszédet folytatunk a gazdálkodókkal.
A folyamatos tesztelésünknek, valamint a korszerű technológiáinknak hála állandóan innovatív termékekkel tudjuk kielégíteni az európai farmerek igényeit. Egyéb Firestone mezőgazdasági abroncsokat terveznek és tesztelnek Ohioban (USA) és gyártanak Des Moines-ben (USA).
Az általunk ajánlott defektmentesítő töltőanyag a fúvott kerék rugalmasságát ötvözi a tömör kerék ellenálló képességével. Az összeszerelt kerékbe a szelepen át bejuttatott folyadék a megszilárdulás után légmentes, tömör kerékké változtatja a fúvott kereket, annak rugalmassági tulajdonságait megtartva. Az abroncs átszúrása vagy átvágása esetén a töltőanyag eredeti formáját megtartva lehetővé teszi, hogy a gép megállás nélkül tovább dolgozzon mindaddig, amíg a teljes futófelület le nem kopik. Bármilyen nem nagy sebességgel közlekedő munkagép, erőgép, vontatmány (max. 30 km/h) fúvott kerekeibe betölthető mérettől és üzemi nyomástól függetlenül, például: