A jelenleg működő és a korábbi rendszer közötti alapvető különbség, hogy a beérkező hívásokat nem a központi és megyei ügyintézők között osztja meg a Call Center. A hívások mindig a központba érkeznek és amennyiben szükséges, továbbítják a kért megyei kirendeltségre. Ezzel elkerülhetőek a félreértések, és az ügyfél kérdésére biztosan a területileg illetékes szakreferens válaszol. Az egyszerűsített hangmenü is garantálja az egységes tájékoztatást.
További változás, hogy idén már nem működik a Hivatal korábbi kék száma. A Call Center munkatársait a 06-1-374-3603 és 06-1-374-3604 telefonszámokon lehet elérni ügyfélfogadási időben: hétfőn, kedden és csütörtökön 9.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00 óráig, szerdán és pénteken 9.00 - 12.00 óráig.
A hamarosan induló elektronikus Egységes Kérelem beadásának időszakában különösen fontos, hogy a gazdálkodók tájékozódhassanak kötelezettségeikről és lehetőségeikről, a megújult Call Center ebben is segítséget nyújt.
A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal minden elérhetősége megtalálható a www.mvh.gov.hu oldalon.