A svájci székhelyű cég 90 országban van jelen a világon, és mindenhol arra törekszik, hogy a legjobb minőségű vetőmagokat és növényvédelmi termékeket kínálja partnereinek. A vállalat nem csak a termékeladásokat tartja szem előtt, hanem igyekszik a termelőkkel és a kereskedőkkel is minél jobb partnerkapcsolatot kialakítani. A személyre szabott tanácsadás mellett a vállalat nagy hangsúlyt fektet a kétirányú kommunikációra, a visszajelzések, a tanulságok folyamatos értékelésére: a szolgáltatások színvonalának a termelők igényeivel összhangban történő emelése a siker elengedhetetlen feltétele, amely hosszú távon is hitelessé teszik a márkát a partnerek és a szakma szemében.
"A Syngenta 11 éve van jelen hazánkban. Amellett, hogy korszerű és hatékony megoldásokat biztosítunk partnereinknek mind a növényvédelemben, mind pedig a vetőmagok területén, különféle programjainkkal arra törekszünk, hogy támogassuk a fenntartható mezőgazdaságot, a biodiverzitást, valamint az emberek egészségének és biztonságának megőrzését. A Business Superbrands díj elnyerése azért is nagy siker számunkra, mert egy független szakmai zsűritől kaptunk megerősítést arról, hogy a saját ágazatunkban kiemelkedően végezzük a munkánkat."- nyilatkozta Czigány Tibor, a Syngenta ügyvezetője az elismerés kapcsán.