A kiállításra több mint 900 kiállítót várnak az olyan különféle termékek és szolgáltatások bemutatásához mint például a szeszesitalok és üdítőitalok, kiegészítők és szerszámok, borcímkézés, palackozás, csomagolás, tárolás, logisztika, borképzés és borturizmus.
2011-ben Hongkong teljes borászati importja elérte az 1,3 milliárd USD-t, ami 40 százalékos emelkedést jelent az azt megelőző évhez képest. Ezek a számok szintén megerősítik Hongkong ázsiai borkereskedelmi központi státuszát, amelyet az ipari résztvevők és a nemzetközi média is elismer.
A legutóbbi vásár során 19403 vásárló érkezett 71 országból és régióból, és további 19690 helyi látogatta meg a vásárt. Az Ázsiában egyre növekvő bor iránti kereslet hatalmas lehetőséget jelent a világ borászatai számára. Az előrejelzések szerint 2017-re az ázsiai piac borfogyasztása 27 milliárd USD-ra fog emelkedni. A Nemzetközi Bor és Szeszesital Felmérés előrejelzése szerint 2011-2016 között az Ázsia/Csendes-óceáni térségben lehet a leggyorsabb növekedésre számítani.
2011-ben a HITA szervezésében 11 magyar cég is részt vett a kiállításon a magyar nemzeti pavilonban (Mészáros Borászat, Peter's Wine Ltd., D-Duett, Rád-Ikon Kft., Moonvalley Wines Tokaj, Matias Borászat, Béres Szőlőbirtok és Pincészet, Patricius Tokaj, Sebestyén Borászat, Takler Pincészet és a Heumann Pincészet).
A borüzletbe történő beruházás minden kétséget kizárólag a rendezvény kiemelt témája lesz. A tavalyi évben a nemzetközi boripar vezetői, az Egyesült Királyság legnagyobb aukciós házának vezetői, egy brit királyi borbeszállító, online borkereskedelmi üzletek, egy híres borospince és egy borhiteleket nyújtó helyi bank is részt vett a Borfektetési Zónában, hogy bemutassák a lehetőségeket, és mások is bekerülhessenek, illetve profitálhassanak a nemzetközi borüzletből.
A boripar egyre növekvő nemzetközi népszerűsége miatt tavaly számos kiállító és vásárló, aki részt vett a vásáron sikeresen és pozitív benyomásokkal tért haza. 2011-ben Bill Calabria, az ausztrál Westend Estate Wines ügyvezető igazgatója négy megrendelést is kapott a kínai és a japán vásárlóktól 500.000 AUS$ értékben. Az olyan vállalatok, mint például az olasz Consorzio Vino Chianti Classico élt a lehetőséggel és itt mutatta be a borait, és a hongkongi borvásárt remek ugródeszkának tekintette az izgalmas ázsiai és kínai piacok felé. Az Egyesült Királyságban működő Wine & Spirit Education Trust, mely 55 országban működtet oktatási központokat, ezt a vásárt kihasználva kívánta megnövelni a vállalat profilját. Masako Wang, a tajvani President Chain Store Corp. kereskedője, számos különféle bort vásárolt fel, és hasznos kapcsolatokat épített ki a vásár segítségével.