Lórúgással ér fel az új "strong kóla"

agrarszektor.hu
Itt a magyar újítás a piacon.

A hazai energiaital piacon érdekelt Hell Energy kóla ízzel bővíti 'Strong' termékcsaládját. A Hell Strong Cola a kóla íz mellett plusz 20 százalék koffeint is tartalmaz. A magyar tulajdonú vállalat egy 0,33 literes, fóliázott pet palackos kiszereléssel is piacra lép a klasszikus tutti-frutti ízben. Mindkét új termék május közepétől kapható a boltokban.

A magyar energiaitalok piacán elsőként debütál az új Hell Cola, amely a hagyományos tutti-frutti ízt a legkedveltebb üdítő ízével, a kólával helyettesíti. Az ízvilág mellett - a Strong termékcsaládra jellemzően - az új Hell-ben is 38,4 mg / 100 ml koffein van. Az új termék így a szénsavas üdítőital ízt ötvözi az energiaitalok funkcionalitásával, arany színű csomagolásban - áll a társaság közleményében.

A Hell másik innovációja a 0,33-as kiszerelésű pet palackos Hell. Így 0,33 literes pet palackban is kapható a klasszikus tutti-frutti ízű energiaital. A legújabb fejlesztés megvalósításához a Hell Energy gyár újabb géppel bővült, amely lehetővé teszi a fóliázott termékek gyártását. A megújult csomagolás 32 mg/ 100 ml koffeint tartalmaz.

A visszazárható, könnyen szállítható kiszerelés lehetővé teszi, hogy akár a zsebben lapuljon az energia töltet. Felbontás után tovább élvezhető a szénsavas élénkítő ital, amelyet nem kell egyszerre elfogyasztani. Az új forma mellett a receptúra is megújult, és ahogy a Hell többi terméke, ez sem tartalmaz tartósítószert - szögezi le a vállalat

Így tarol a piacon a magyar tulajdon
A száz százalékos magyar tulajdonban álló Hell Energy Magyarország Kft. Magyarország piacvezető energiaital-gyártója az eladott darabszámot nézve és értékben is, ezenkívül - a magyar piac mellett - több mint 30 országba exportál. A Hell önálló irodákkal rendelkezik Magyarországon és Románián kívül Oroszországban, Cipruson és már Bulgáriában, valamint Ausztráliában is. 2011 óta Szikszó határában felépített gyárából látja el piacait Magyarországra hozva teljes termelését. Az Európa TOP3 gyára közé választott üzemben naponta 1 millió palack energiaitalt tudnak előállítani. A Hell márka 2008-ban sikerrel vett részt a párizsi SIAL, a kölni ANUGA és a moszkvai WORLD FOOD kiállításokon. A moszkvai rendezvényen elnyerte a "Legjobb új piacra lépő termék" és a "Legjobb energiaital" díjat. 2012-ben Superbrand és Év Terméke díjat, 2013-ban Superbrands és MOMOT díjat nyert.
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?