Itt az új marketing stratégia

agrarszektor.hu
Új, hároméves agrármarketing-stratégiát dolgozott ki a Magyar Turizmus (MT) Zrt. Agrármarketing Centrum az ágazati együttműködés erősítésére és a marketingtevékenység összehangolására. Olyan kódexet állítanak össze, amelynek célja az agrártermékek fejlesztése, a minőség javítása, illetve a tisztességes piaci magatartás és a reklámszabályok betartására.

Új agrármarketing-stratégiát fogadtak el - jelentették be az Agrármarketing Kódex című budapesti konferencián. A 2015-2017-re szóló program célja, hogy támogassa az ágazati együttműködést és összehangolja a marketingtevékenységeket. A tervekről őszig tartó rendezvénysorozaton egyeztetnek.

Oravecz Márton, a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) elnöke szerint a készülő kódex kiegészíti a kkv- kra épülő nemzeti vidékpolitika rendszerét. Az aláírók közösen vállalják a felelősséget a termékek fejlesztésére, a minőség javítására, valamint a tisztességes piaci magatartás és reklámszabályok betartására.

A Földművelésügyi Minisztérium (FM) nyitott a kódexben foglalt együttműködésre, és kifejezetten támogatja a kezdeményezést - mondta Czerván György, a tárca államtitkára.  

Az új program számára 2015 az előkészítés éve, és a pénzügyi alapot az EU közösségi agrármarketing-forrásai, valamint a partnerek együttesen biztosítják.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?