A karcsúsodni vágyókat és aktív testépítőket célozta meg söreivel egy fiatal vállalkozó. Az amerikai férfi korábban ugyan semmit sem tudott az alkoholfőzésről, de mára olyan sörökkel rukkolt elő, amelyek beltartalmi értékei a sportolás után fogyasztott fehérjeitalokat idézik fel - írja a munchies.vice.com.
A férfi azért indította el vállalkozását, mert a testépítés szerelmese lett, de a sport miatt nem akart lemondani a hétvégi szórakozás és alkoholfogyasztás élményéről. Ezért az úgynevezett Kickstarter programmal gyűjtene több pénzt arra, hogy forgalomba hozhassa söreit.
A Kickstarter egy olyan online szolgáltatás, ahol a pályázó projektek közösségi finanszírozással gyűjthetik össze az induláshoz és kreatív ötleteik megvalósításához szükséges összegeket. A szolgáltatás 2009-ben indult, azóta pedig az egyik legsikeresebb online trenddé vált.