A támadások ellenére a Heineken tovább folytatja a termékfejlesztést, és hamarosan új itallal jelenik meg a magyar piacon. A hazai fogyasztók 13 másik európai országgal egy időben tapasztalhatják meg az alkoholmentes Heineken 0.0 frissítő, enyhén gyümölcsös ízét. A márka a magyarországi története során először vezet be termékinnovációt.
Természetesen az alkoholmentes változatból sem maradhat ki a Heineken védjegyévé vált A-élesztő. Alkoholmentességének, alacsonyabb cukor- és kalóriatartalmának köszönhetően a tudatos életmódot folytatók számára is frappáns választás lehet. Az új változat dupla főzéssel, kiváló minőségű természetes összetevőkből készül.
Az alkoholt utólag vonjuk ki a sörből, és a természetes alapanyagoknak, az egyedülálló receptúrának, valamint a csúcstechnológiának köszönhetően a Heineken 0.0 minőségi sörélményt biztosít - hangsúlyozta a cég senior brand managere.
Lőrincz Barbara kiemelte: sörfőzőmestereik a nulláról indulva évekig kutattak, kísérleteztek és kóstoltak, míg végül megalkották ezt az egyedülálló receptúrát: a frissítő, gyümölcsös ízjegyek és a lágy maláta aromájának tökéletes egyensúlyát.
A világ 192 országában kapható Heineken eladási volumene alapján az első számú globális prémium sörmárka. Kellemesen telt ízét a speciális gyártási technológiának és az egyedi A-sörélesztőnek köszönheti, amely 1873 óta garantálja a frissítő sörélményt. A Heineken Hungária soproni sörgyára 2004 óta gyárt söröket, ezeket a magyar piac mellett 6 országba exportálják.