Az Aldi jelenleg 1600 boltot üzemeltet az Egyesült Államokban, a jövő év végéig további 400-at nyitna, a már meglévők közül pedig 1300-at megújítana. 2022-re a tervek szerint összesen 2500 üzletük lehet, és csak az amerikai terjeszkedésre 3,4 milliárd dollárt költenének.
A másik nagy német diszkontlánc, a Lidl, szintén az amerikai piacot célozza meg, és 100 üzletet nyit az Egyesült Államokban, az elsőt éppen a következő napokban, június 15-én. A német kiskerlánc azt ígéri, hogy 50 százalékkal olcsóbban kínálja majd termékeit, mint a riválisok.
Az Aldi eredetileg azt hangoztatta, hogy a versenytársaknál 21 százalékkal alacsonyabb árat céloz majd meg, amikor azonban a Lidl kiadta a fenti nyilatkozatát, rákontrázott. Eszerint akár 50 százalékkal alacsonyabbak lehetnek az ő árai is, emellett saját márkás termékeket is bevezet majd, amellyel az árérzékeny fogyasztókat kívánja megnyerni.