Tavaly 30 százalékkal nőtt a borfogyasztás a Sziget Kft. öt fesztiválján (Volt, Balaton Sound, Sziget, B.my.Lake és a Strand Fesztivál). Elek Márton, a Borháló stratégiai igazgatója szerint a "minőségen nem lehet spórolni". A fehér legyen karakteres, üde, de kellően savas, fröccsbe való, a rozé legyen gyümölcsös, de nem tolakodó. Álljon rendelkezésre belőlük több tízezer liter, tartsák őket mindig frissen és hidegen, és bármikor le lehessen tölteni belőlük akár ezer litert is" - ezek voltak a fő szempontok, amikor Kathona Krisztián, a cég beszerzési igazgatója kiválasztotta a kereskedelmi franchise nyolcvan partnerpincészete közül a Kristinust.
A rendezvényekre minden nap frissen kell szállítani a bort, ami meglehetősen komoly logisztikai előkészítést igényel. "Fontos, hogy a bor friss legyen és a buborékkal ne elfedjék a bor hibáit, hanem kiemeljék a savgerincet, hangsúlyozzák a gyümölcsösséget." - hívta fel a figyelmet Kathona a borokat bemutató tegnapi sajtótájékoztatón.
A fehér és rozé folyóborok mellett a fesztiválozók a Kristinus hat palackos borával is találkozhatnak majd: a Sziget Vörös alapbor ugyanúgy a Borháló és a Kristinus együttműködésében született, ezek mellett pedig még öt prémiumborból lehet majd választani.
"A Sziget olyan hely, ahol trendek születnek, van háttere a kísérletezésnek is. Ilyen kísérlet volt tavaly a bor- és fröccskoktélok bevezetése. Kicsit tartottunk a konzervatív reakcióktól, de kellemes csalódás volt a pozitív fogadtatás, így idén is kaphatóak lesznek." - tette hozzá a Borháló stratégiai igazgatója.