Elit borszalon a magyar borokért

MTI
Elit borszalon létrehozásával, borválogatással népszerűsítik a magyar borokat Magyarországon és külföldön. Hamarosan bormarketing roadshow is indul Tokajban.

Elit borszalont hoznak létre, és ezek válogatásából választják ki a piacoknak megfelelő tételeket. A kezdeményezés a Hegyközségek Nemzeti Tanácsától (HNT) és a Magyar Turisztikai Ügynökségtől (MTÜ) származik - mondta Brazsil Dávid, a HNT főtitkára az M1 csatornán.

Idén a magyar borokat népszerűsítik a visegrádi országokban, a csehországi Oenoforum 2017 nemzetközi borversenyre 15 tételt neveztek. A legjobb vörösbor egy villányi cabernet franc, a legjobb desszertbor pedig egy tokaji 6 puttonyos aszú lett.

Brazsil Dávid hangsúlyozta, hogy a magyar borokat, ezen belül a borturizmust a visegrádi országokban - különösen Lengyelországban - borbemutatóval szeretnék népszerűsíteni. Mindeközben belföldre is koncentrálnak, július 6-án Tokajban indul egy hat állomásos bormarketing roadshow.

NEKED AJÁNLJUK
CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
AgroFuture 2024
Új rendezvény a fenntarthatósági követelményeről és innovációs lehetőségekről!
AgroFood 2024
Országos jelentőségű rendezvény az élelmiszeripari vállalkozások számára!
Vállalati Energiamenedzsment 2024
Tudatos vállalati energiamenedzsment a hazai cégeknek!
Agrárium 2024
Jön a tavasz kiemelkedő agráripari konferenciája!
EZT OLVASTAD MÁR?