Akár már két hét múlva elérhető lesz a boltokban a Kőröstej Csoport új terméke, az 50 grammos kiszerelésű, mini üveges Hajdú sajtkrém. Az új termékkel a tömlős sajtokat szeretné kiváltani a cég, és a tégelyes kiszereléssel a tömlős sajtok felbontási és tárolási problémáit is megszüntetik - mondta az agrárszektor.hu-nak Riad Naboulsi a Kőröstej Csoport tulajdonosa a 12. Coop Rally.
A cég szinte minden évben piacra dob legalább két új sajtot, idén a Serpenyős & Grillsajt volt az egyik ilyen termékük - tette hozzá. A vállalat már túl van azon az árválságon, amely a tejszektort sújtotta, ezt az állapotot azonban csak folyamatos fejlesztésekkel, beruházásokkal, valamint új termékek bevezetésével lehet fenn tartani. Az üveges Hajdú sajtkrém is ennek az eredménye, ugyanis azon kívül, hogy praktikus lesz, az ára nem lesz magasabb, mint egy tömlős sajté, függetlenül attól, hogy az üvegnek vannak költségei - közölte a tulajdonos.