A szakmai rendezvény ebben az évben Magyarország északkeleti tájain látogatott meg több élelmiszeripari szereplőt, amelyek hosszú távú partnerségben dolgoznak az áruházlánccal. A rendezvény alkalmával a közel 300 résztvevő kilenc állomást látogatott meg, 735 kilométert megtéve Magyarország északkeleti tájain. A mára már hagyományossá vált rendezvényen élelmiszer-feldolgozó cégeket mutatnak be a résztvevőknek azzal a céllal, hogy felhívják a figyelmet a hazai élelmiszer-előállítás értékeire, és a magyar termékek vásárlásának fontosságára.
Az Idei Coop Rallyn a résztvevők többféle üzemet, így például tejipari, húsipari feldolgozót, malomipari céget, új logisztikai központot, valamint két üzletet látogattak meg. A rendezvény ismételten lehetőséget biztosított, hogy a résztvevők megtekintve több üzemet, megismerkedhettek, az azokban zajló élelmiszer-előállítás folyamatával.
A rallyn 100 autó indult. Kollégáink, Nyíri Sándor key account manager és Orosz Márton tartalomfejlesztési igazgató a 90-es rajtszámmal indulva nyerték meg a médiacégek versenyét. A beszállítók között az Ital Magyarország Kft. csapata lett az első.