Olyan számot mondtak be a Soproninál, amit kevesen gondoltak volna

agrarszektor.hu
Újabb részletek derültek ki a Soproni új söréről a gyártó Heineken Hungária hétfői sajtótájékoztatóján.

Molnár Orsolya, a Heineken senior brand managere elmondta: egyre erősebb az igény a különlegesebb, nem lager-típusú sörök iránt.


A tavaly piacra dobott IPA elérte a klasszikus Soproni sör értékesítési volumenének 10%-át.

 

Az sem véletlen, hogy az új terméket, a Soproni Óvatos Duhaj APA-t (American Pale Ale) ősszel, a nyári csúcsszezon után dobják piacra. Molnár Orsolya az agrászektor.hu kérdésére elmondta: az IPA sikere meglepte még a gyártót is, ezért nem mertek úgy belevágni az idei nyári szezonba az új termékkel, hogy a nagy érdeklődés miatt esetleg nem tudnak majd eleget szállítani az üzletekbe. Így megvárták a szezon végét, és rendelkezésre állnak a megfelelő gyártási kapacitások.

A termék október végére, november elejére országosan elérhető lesz. HORECA-forgalomban (éttermekben, szórakozóhelyeken, sörözőkben) és a boltokban egyaránt kapható lesz, de egyelőre mindenhol csak üveges (és dobozos) kiszerelésben. Az új sör a Démonnal és az IPA-val megegyező fogyasztói áron lesz kapható.

Lehmajer Viktor, a Soproni sörmestere elmondta: APA az IPA-hoz hasonlóan felsőerjesztésű, szűretlen sör, amelyhez amerikai komlót használnak. Ízében bogyós gyümölcs, maracuja, barack, dinnye fedezhető fel. Ugyanakkor kissé keserűbb, mint az IPA, alkoholtartalma is némileg magasabb.

CÍMLAPRÓL AJÁNLJUK
KONFERENCIA
Agrárszektor Konferencia 2024
Decemberben ismét jön az egyik legnagyobb és legmeghatározóbb agrárszakmai esemény!
EZT OLVASTAD MÁR?